• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 12 دی 1396
کد مطلب : 2969
+
-

محاکمه پسر 16ساله به اتهام قاچاق هروئین

پسر 16ساله که حاضر شده بود در ازای گرفتن مبلغی ناچیز بسته‌ای محتوی هروئین را جابه‌جا کند در جلسه محاکمه مدعی شد از سرنداری دست به این کار زده است.

به گزارش همشهری، اواسط سال94 مأموران انتظامی پایتخت به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پسر نوجوانی قصد دارد بسته‌ای را که داخل آن مقداری مواد‌مخدر جاسازی شده است جا‌به‌جا کند. مأموران به تحقیق در این‌باره ادامه دادند تا اینکه سرانجام زمانی که پسر نوجوان در حال جابه‌جا کردن این بسته بود او را دستگیر کردند. در جریان بازرسی از داخل بسته مقدار 18گرم هروئین کشف شد.

پسر 16ساله وقتی تحت بازجویی قرار گرفت به اتهامش اعتراف کرد و گفت: در پارک نشسته بودم که مردی بسته را به من داد و گفت اگر آن را به مقصدی که می‌گوید ببرم به من 50هزار تومان می‌دهد. من هم قبول کردم اما دستگیر شدم. چون متهم پرونده هنگام ارتکاب جرم زیر 18سال داشت پرونده اتهامی او به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه محاکمه که دیروز برگزار شد متهم در دفاع از خودش گفت: چند سال قبل پدرم فوت شد و من نان‌آور خانواده‌ام شدم. وضع مالی مان خوب نبود و درآمد چندانی نداشتم. یک روز وقتی در پارک نشسته بودم مردی سراغم آمد و گفت: اگر بسته‌ای را برایش جا به‌جا کنم به من 50هزار تومان می‌دهد. با اینکه می‌دانستم داخل بسته مواد‌مخدر جاسازی شده اما به‌خاطر اینکه به پول نیاز داشتم قبول کردم که بسته را به مقصد برسانم. چند دقیقه بعد از جدا شدن از آن مرد بود که مأموران دستگیرم کردند.

با پایان دفاعیات متهم هیأت قضایی برای تصمیم‌گیری در این‌باره وارد شور شدند و قرار است به‌زودی رأی خود را اعلام کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید