• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 9 دی 1396
کد مطلب : 2656
+
-

خبرهای کوتاه | شهر

  شکایت شهرداری تهران از رسانه‌های منتشر‌کننده خبر کذب

شهرداری تهران از رسانه‌های منتشر‌کننده خبر کذب سفر نجفی به کیش شکایت کرد. به گزارش همشهری از مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، به‌دنبال انتشار یک خبر جعلی درباره سفر محمدعلی نجفی به کیش و عدم‌حضور او در تهران، شهرداری تهران از سایت منتشر‌کننده این خبر و همچنین چند سایت و یک روزنامه که با اهداف خاص نسبت به بازنشر این خبر اقدام کرده بودند، شکایت کرده است.

این شکایت با اتهام نشر اکاذیب توسط اداره کل حقوقی شهرداری تهران در دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت و به بازپرسی ارجاع شده است. شهرداری تهران که اخیرا شکایت خود از رسانه‌ها را با دستور محمدعلی نجفی پس گرفته است، ضمن تأکید بر آزادی رسانه‌ها و استقبال از نقدهای صریح و سازنده رسانه‌ها، تأکید می‌کند که در راستای ایجاد فضای سالم رسانه‌ای در برابر بی‌اخلاقی‌هایی که عده‌ای معدود به اسم رسانه انجام می‌دهند، از طریق قانون اقدام خواهد کرد.  

   ورود شهرداری به پادگان 06 برای‌احیای فضای سبز

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 4 از آغاز عملیات بهسازی و مناسب‌سازی فضای سبز پادگان ۰۶ خبر داد و گفت: با موافقت مسئولان ارتش، عملیات به‌زراعی و بازپیرایی فضای سبز پادگان 06 آغاز شد. به گزارش همشهری، رضا معلم با اعلام این خبر گفت: با توجه به وضعیت نامطلوب فضای سبز پادگان 06 و پیگیری‌های مستمر شهرداری منطقه 4 درخصوص رسیدگی به درختان این پادگان، سرانجام با موافقت مسئولان ارتش عملیات هرس درختان به همراه پاکسازی و بهسازی انهار  فضای 450 هزار متر مربعی این پادگان در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: پاکسازی شاخه‌های خشک، علف‌زنی، آبیاری مستمر، هرس درختان، کند و کوب، جمع‌آوری پوشال و بهسازی انهار از جمله اقدامات پیش‌بینی شده در پادگان 06 است. 

این خبر را به اشتراک بگذارید