• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
شنبه 9 دی 1396
کد مطلب : 2655
+
-

در کنگره حزب کارگزاران مطرح شد

کشور نیازمند واگذاری امور به جوانان است

دومین کنگره استانی حزب کارگزاران سازندگی ایران پنجشنبه با حضور غلامحسین کرباسچی، دبیرکل و برخی نمایندگان و چهره‌های سیاسی برگزار شد. کرباسچی در این کنگره که در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش شهر تهران برگزار شد با بیان اینکه بازنشستگی ۶۰ تا ۶۵ سال به بعد است اما هیچ‌کدام از مسئولان ما حاضر به توجه به این موضوع نیستند گفت: واقعیت این است که جامعه، مسئولان و مدیران ما پس از ۴۰سال از گذشت جمهوری اسلامی باید به زمان اقرار کنند و بدانند کشور نیازمند واگذاری امور به جوانان است. شهردار پیشین تهران با بیان اینکه معاون اول رئیس‌جمهور گفته: «یک مشت مدیر آویزان در دولت وجود دارد» عنوان کرد: مسئولان نباید مثل رهبران اپوزیسیون حرف بزنند. باید مدیران ناکارآمد دولت را تغییر دهند.

معتقدم جوان‌های کشور دلسوز و تواناتر از ما بوده و بهتر از ما مسائل را درک می‌کنند چراکه نعمت دریای بیکران اطلاعاتی را در اختیار دارند که ما نداشتیم. کرباسچی همچنین در بخشی از صحبت‌هایش با انتقاد از صحبت‌های اخیر محمدرضا باهنر، نایب‌رئیس سابق مجلس مبنی بر اینکه «اگر من جای احمدی‌نژاد بودم ترجیح می‌دادم بمیرم» افزود: با شنیدن این سخنان یاد تلاش‌های او افتادم که برای شهردار شدن احمدی‌نژاد انجام می‌داد. آن زمان باهنر، نایب‌رئیس مجلس بود و با حضور در وزارت کشور به موسوی‌لاری فشار می‌آورد که حکم احمدی‌نژاد را امضا کند. به‌خاطر دارم موسوی‌لاری از امضا کردن حکم امتناع می‌کرد و می‌گفت احمدی‌نژاد پرونده مالی دارد. چطور شما سخنان برخی سیاسیون را در حافظه خود دارید اما برخی حمایت‌های خود را فراموش کرده‌اید.

به گزارش ایلنا، سعید لیلاز اقتصاددان و عضو حزب نیز در سخنرانی خود در کنگره با اشاره به رفتارهای سیاسی محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور سابق گفت: همین که رئیس دولت قبل لباس مدافع نظام را از تن به در کرده و لباس اپوزیسیون را به تن کرده، نشان می‌دهد، آینده‌ای را بو می‌کشند که ممکن است نتوان شرایط مطلوبی را تصور کرد. این اقتصاددان با تأکید بر اینکه اقتصاد ایران در حال فروپاشی نیست، تصریح کرد: اقتصاد ایران نیاز به یک جراحی عمیق دارد که اگر رسیدگی نشود، قطعا فروپاشی صورت خواهد گرفت. ما اگر واقعیت‌ها را ببینیم اگر واقعیت‌های عینی، اعداد و ارقام و شواهد اجتماعی را مشاهده کنیم هنوز هم می‌توانیم از شرایط موجود دفاع کنیم. او تصریح کرد: آینده‌ای فراتر از جمهوری اسلامی برای کشور متصور نیستم و اگر به بازی بی‌ثباتی ایران کمک کنیم، بازی خطرناکی را شروع کرده‌ایم.

این خبر را به اشتراک بگذارید