• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 6 دی 1396
کد مطلب : 2466
+
-

فوت و فن

روبات‌های تلگرام برای همه کارهایی که دارید

هم‌اکنون برخلاف رویه کلی کاربری اینترنت در جهان، بخش زیادی از کارهای روزمره کاربران ایرانی به وسیله تلگرام انجام می‌شود. به همین منظور روبات‌های متنوعی ایجاد شده‌اند تا کاستی‌های این پیام‌رسان را رفع کنند.

تبدیل لینک به فایل

این مسئله مخصوصا برای آنها که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند و نمی‌توانند به‌صورت آزادانه فایل‌ها را اجرا کنند، عملکردی حیاتی محسوب می‌شود. مثلا شما به سختی می‌توانید ویدئویی را به گوشی خود فرستاده و آن را اجرا کنید، درصورتی که اگر این فایل در تلگرام باشد، به راحتی می‌توانید آن را دانلود و تماشا کنید. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم از روبات urluploadbot  @ استفاده کنید. کافی است بعد از استارت کار، لینک مستقیم خود را به این روبات داده تا بعد از مدتی فایل مورد نظر را درون سیستم تلگرام آپلود کند.

 

دانلود از سایت‌های ویدئویی به جای نصب برنامه‌های مدیریت دانلود حجیم و پردردسر تنها برای دانلود از سایت‌های ویدئویی، کافی است که از روبات SaveVideoBot  @ برای این کار بهره ببرید. بعد از شروع به‌کار لینک ویدئو از شبکه‌های اجتماعی مختلف یا سایت‌های ویدئویی را در محیط آن ارسال کنید و سپس این روبات از شما سؤال می‌کند که با چه کیفیتی می‌خواهید فایل نهایی را ذخیره کنید و با انتخاب کیفیت مناسب، بعد از کمی تأخیر فایل برای شما ارسال می‌شود. 

 

دانلود از ساندکلاد مهم‌ترین سرویس اشتراک‌گذاری فایل‌های صوتی نیز هم‌اکنون ساندکلاد بوده که این سرویس هم اجازه دانلود فایل‌هایش را به کاربران نخواهد داد. برای این کار نیز روباتی طراحی شده که بتوان با ارسال لینک، فایل آن را در محیط تلگرام دانلود کرد. برای این کار روبات  scloud_bot  @ را اجرا کرده و لینک خود را وارد محیط چت کنید.

 

تبدیل فایل‌های mp3 یکی دیگر از کارهای خوبی که می‌توان با روبات‌های تلگرامی در رابطه با فایل‌ها انجام داد، تغییر ماهیت فایل‌های Mp3 به فایل‌های صوتی است. این کار برای کم‌کردن کیفیت و حجم فایل صدا و امکان پخش خودکار انجام می‌شود و برای مدیران کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی بسیار ایده‌آل به‌نظر می‌آید. برای انجام این کار کافی است تا روبات Mp3Toolsbot را فعال کنید و سپس فایل Mp3 را یا درون محیط روبات آپلود کرده یا فوروارد کنید. در هر دو صورت روبات شروع به پردازش می‌کند و نهایتا آن را به‌صورت یک فایل صوتی برای شما آپلود خواهد کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید