• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 31 مرداد 1403
کد مطلب : 233433
+
-

کمدینی که در توییتر سانسور شد

کمدینی که در توییتر سانسور شد

صفحه کاربری باسم‌یوسف کمدین و مجری تلویزیونی مصری ـ آمریکایی با بیش از 11میلیون دنبال کننده، در شبکه اجتماعی ایکس حذف شده است. انتقادهای تند و اظهارات مداوم ضد‌اسرائیلی یوسف دلیل حذف صفحه کاربری او اعلام شده است.
به‌گزارش العالم، باسم یوسف به‌دلیل حضور در تریبون‌های رسانه‌های غربی برای اظهارنظر در مورد جنگ خونین رژیم‌صهیونیستی در غزه و مهارتش در پاسخ به دروغ‌های این رژیم و روایات تحریف‌شده غربی در مورد فلسطین شهرت داشت.
باسم یوسف، ‌ماه مارس جزئیاتی از تجربه حضور خود را در برنامه‌ میزگردی خارجی برای انجام گفت‌وگو در مورد تجاوزات مداوم صهیونیست‌ها به غزه فاش کرد که در آن برنامه چگونه طرف‌های غربی کوشیدند تا با اتخاذ ترفندهایی ذهن و فکر این مهمان حامی فلسطین را در هم بریزند و وقتش را تلف کنند.
یوسف در پستی طولانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشته بود: «می‌خواهم تجربه‌ خود را از حضور در برنامه‌های خارجی و مواردی که باید در زمان انجام گفت‌وگو درباره اوضاع کنونی غزه مراقبت می‌کردیم، را با شما به اشتراک بگذارم. در بیشتر بحث‌ها سعی می‌کنند نفس شما را در نقطه‌ای خاص بگیرند تا از بیان واقعیت مسئله جلوگیری شود... آنها شما را با طرح موضوعات وسؤالاتی مثل «آیا حماس یک تروریست است یا خیر؟» به بیراهه و مسائل جانبی می‌کشانند.
باسم یوسف همچنین در برهه‌ای با انتقاد شدید از ایلان ماسک صاحب پلتفرم ایکس، به‌خاطر بازنشر توییت‌های بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نوشته بود: «ماسک توییت‌های نتانیاهو را باز نشر می‎دهد؛ فردی که به آمریکایی‌ها دستور می‌دهد دانشجویان آمریکایی را بازداشت کنند.»  یوسف خطاب به ماسک نوشته بود: «یک روبات که با هوش مصنوعی کار می‌کند انسانیتش بیشتر از توست.»

این خبر را به اشتراک بگذارید