• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 31 مرداد 1403
کد مطلب : 233393
+
-

تعطیلی مراکز غیرقانونی وابسته به دولت آلمان در تهران

تعطیلی مراکز غیرقانونی وابسته به دولت آلمان در تهران

۲شعبه از مراکز غیرقانونی وابسته به دولت آلمان که با نقض قوانین کشور، مرتکب اعمال غیرقانونی شده بودند با دستور مقام قضایی تعطیل شدند.
صبح دیروز (سه‌شنبه)، ۲شعبه از مراکز غیرقانونی وابسته به دولت آلمان که با نقض قوانین کشور، مرتکب اعمال غیرقانونی متعدد و تخلفات گسترده مالی شده بودند، با دستور مقام قضایی تعطیل شدند.
براساس گزارش خبرگزاری میزان، همچنین گزارش‌هایی از تخلفات سایر مراکز وابسته به آلمان در کشور، دریافت شده که تحقیقات در این مورد در جریان است.
همزمان با این اتفاق، اخباری درخصوص درگیری مأموران یگان ویژه با کارکنان مراکز غیرقانونی وابسته به دولت آلمان در تهران منتشرشده  بودکه در ادامه معلوم شد نه‌تنها مأموران یگان ویژه در ماموریت تعطیلی این مراکز غیرقانونی نقشی نداشته‌اند، که اساسا هیچ درگیری و ضرب و شتمی هنگام پلمب این مراکز رخ نداده است.
کانال تلگرامی مؤسسه گوته نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: زبان‌آموزان گرامی، به اطلاع می‌رسانیم، ساختمان قلهک و دیباجی تعطیل است و تمامی کلاس‌ها اعم از حضوری و آنلاین برگزار نخواهند شد.
مؤسسه آموزش زبان آلمانی گوته که در سال1995 میلادی توسط سفارت جمهوری فدرال آلمان در ایران تأسیس شد، برای بزرگسالان، دوره‌های مختلف زبان آلمانی در سطوح A1 تا C2 ارائه و آزمون‌های رسمی و بین‌المللی مؤسسه گوته را برگزار می‌کرد که به‌دنبال نقض قوانین کشور و ارتکاب اعمال غیرقانونی متعدد، 2شعبه آن در تهران با دستور قضایی تعطیل شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید