• جمعه 2 شهریور 1403
  • الْجُمْعَة 17 صفر 1446
  • 2024 Aug 23
چهار شنبه 31 مرداد 1403
کد مطلب : 233391
+
-

ماجرای آرزو بدری ارتباطی به حجاب نداشت

داخلی
ماجرای آرزو بدری ارتباطی به حجاب نداشت

سخنگوی قوه قضاییه از آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده آرزو بدری خبر داد و گفت که ضارب او در بازداشت به‌سر می‌برد.
به‌گزارش همشهری، پرونده شلیک پلیس به دختری به نام آرزو بدری در حالی در سازمان قضایی نیرو‌های مسلح در حال رسیدگی است که به‌گفته سخنگوی قوه قضاییه ضارب این دختر جوان در بازداشت به سر می‌برد.
روز گذشته اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با خبرنگاران درباره پرونده آرزو بدری گفت: براساس گزارش فراجا موضوع اساسا مرتبط با حجاب نبوده است. موضوع آن بی‌توجهی به هشدار‌های پلیس و فرار از صحنه و تعقیب و گریز ناشی از این مسئله بوده است. در این رابطه باتوجه به اقدامی که مأمور انجام داده، ضارب دستگیر شده و در بازداشت موقت است. پرونده در حال تحقیقات تکمیلی است و بموقع اطلاع‌رسانی در این خصوص انجام خواهد شد.
براساس این گزارش، روز دوشنبه نیز پلیس مازندران گزارشی منتشر کرد که نشان می‌داد وضعیت سلامتی آرزو بدری برخلاف ادعای رسانه‌های معاند که مدعی شده بودند در وضعیت وخیم و نامطلوبی به سر می‌برد، مطلوب و تحت درمان‌ است.
پدر خانم بدری نیز در این گزارش عنوان کرده که وضعیت دخترش نسبت به یک هفته گذشته بهتر شده و رو به بهبود است. براساس این گزارش و بنابر اظهارات فرمانده انتظامی شهرستان نور، مأموران گشت انتظامی حوالی ساعت ۲۳ شامگاه اول مرداد حین گشتزنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی سواری با شیشه‌های دودی مظنون شدند و برای متوقف کردن خودرو دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار از صحنه کرد. مأموران نیز به تعقیب خودرو پرداختند و در راستای قانون به‌کارگیری سلاح، اقدام به تیراندازی کردند که یکی از ۲سرنشین این خودرو بر اثر اصابت گلوله مصدوم شد. به‌دنبال این حادثه، شایعاتی در فضای مجازی و رسانه‌های معاند منتشر شد که دلیل تیراندازی را به موضوع عفاف و حجاب نسبت داده بودند، اما نیروی انتظامی مازندران این ادعا را رد کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید