• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
چهار شنبه 31 مرداد 1403
کد مطلب : 233362
+
-

نابینایان و ناشنوایان زائر‌اولی

نابینایان و ناشنوایان زائر‌اولی

امسال فرزندان دختر و پسر مستقر در مراکز نگهداری، افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی خفیف، نابینایان و ناشنوایان در قالب کاروان‌های مجزا راهی سفر اربعین شدند.

برپایی ۱۵۰۰‌موکب برای جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت
آیین پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی با شعار «لشکر حسین(ع)، لشکر قدس» در پایتخت برگزار می‌شود. معاون فرهنگی سازمان فرهنگی-‌هنری شهرداری تهران با اعلام این خبر، افزود: یک هزار و ۵۰۰ موکب در قالب ۴‌هزار و ۵۰۰‌غرفه در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین مستقر خواهند شد.

جابه‌جایی ۲۰۳ هزار زائر اربعین حسینی
۲۰۳هزار و ۲۹۴ زائر عتبات از ابتدای بازه زمانی عملیات پروازهای اربعین تا روز دوشنبه، ۲۹‌مردادماه جا‌به‌جا شدند. سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با اعلام این خبر، افزود: عملیات پروازی اربعین ۱۴۰۳ از ۲۴‌مردادماه آغاز شده و تا نهم‌شهریور‌ماه ادامه دارد.

مشارکت ۱۸‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریالی در پویش «مرهم زائر»
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از مشارکت نقدی ۱۸‌میلیارد و ۵۰۰‌میلیون ریالی هموطنان ایرانی در سومین پویش «مرهم زائر» با هدف تأمین بخشی از نیازمندی‌های دارویی و تجهیزات مصرفی پزشکی مراسم اربعین حسینی امسال خبر داد.

آبله میمونی وارد کشور نشده است
دبیر کمیته بهداشت و درمان اربعین سیستان و بلوچستان گفت: با نظارت دائم و تلاش‌های شبانه‌روزی تیم‌های بیماریابی حوزه بهداشت، تاکنون هیچ موردی از ورود بیمار و زائر مبتلا به «آبله میمونی» از طریق مرزهای جنوب شرقی گزارش نشده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید