• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
سه شنبه 30 مرداد 1403
کد مطلب : 233335
+
-

توسعه کمی و کیفی بازارهای میوه و تره‌بار

مهدی بختیاری‌زاده، مدیرعامل سازمان میادین میوه‌و‌تره‌بار شهرداری تهران: یکی از مهم‌ترین اهداف سازمان، توسعه بازارها و میادین میوه‌و‌تره‌بار در مناطق ۲۲گانه بوده و بر این اساس در جریان بازدیدهای مشترک با شهرداران مناطق از زمین‌های جدید، برای ساخت و بهره‌برداری از بازارهای میوه‌و‌تره‌بار مذاکراتی انجام می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید