ثبت 221هزار تماس در یکماه با سامانه 137
با گرمشدن هوا تماسهای مردم با سامانه شهرداری افزایش یافته است
محمد سرابی-روزنامهنگار
سامانه 137+ بهعنوان مسیر ارتباطی شهروندان با شهرداری تهران به دنبال رفع نیازها و تقاضاهای مردمی در حوزههای مختلف کاری شهرداری است. بررسی پیامهای 137+ در 3ماه ابتدای امسال نشان میدهد نسبت تماسهای تلفنی به کل پیامهای ثبتشده ثابت مانده است؛ اما به گفته علی هاشمی، معاون هماهنگی و بررسی عملکرد این سامانه هرچه از ابتدای سال میگذرد، تعداد تماسهای تلفنی بیشتر میشود و از 135هزار پیام در فروردینماه به 221هزار تماس در خردادماه رسیده و احتمال میرود در فصل تابستان باز هم افزایش یابد. وضعیت تماسهای خردادماه این سامانه را بررسی کردهایم.