• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 6 مرداد 1403
کد مطلب : 231044
+
-

عکسی که خون به‌پا کرد

داخلی
عکسی که خون به‌پا کرد

انتشار عکسی از دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی، درگیری هولناکی را رقم زدکه منجر به قتل 2مرد جوان شد.
به‌گزارش همشهری، دوم مرداد امسال در روستای پلنگی از توابع مرودشت در استان فارس درگیری هولناکی رخ داد. چند مرد جوان بر سر عکسی که در فضای مجازی منتشر شده بود با هم درگیر شده بودند که لحظاتی پس از آن، یکی از آنها با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد و در جریان این تیراندازی 2مرد 34 و 36ساله به‌قتل رسیدند.
با حضور پلیس در محل درگیری و بررسی‌های میدانی معلوم شد که درگیری زمانی شروع شد که مرد جوانی اقدام به انتشار عکس دختر جوانی از اقوامشان در فضای مجازی کرد. 2پسرعموی دختر که از انتشار این عکس عصبانی شده بودند به سراغ فردی رفتند که عکس را منتشر کرده بود و بر سر انتشار عکس با این فرد درگیر شدند. اما این درگیری در چشم بر هم زدنی به دیگر افراد فامیل از هر دوطرف نیز کشیده و تبدیل به یک دعوای دسته‌جمعی شد. وقتی این درگیری بالا گرفت، ناگهان یکی از افراد که مردی 41ساله بود، با سلاح گرم اقدام به تیراندازی کرد که بر اثر آن، هر دو پسرعموی دختر جوان هدف گلوله قرار گرفته و مجروح شدند. آنها پیش از انتقال به بیمارستان جانشان را از دست دادند و عامل تیراندازی نیز فرار کرد که با ورود پلیس به ماجرا، در ابتدا 6نفر از افراد حاضر در درگیری دستگیر شدند.
سرهنگ فرشید زینلی، فرمانده انتظامی مرودشت با بیان این خبر گفت: با دستگیری این افراد، قاتل که راهی جز تسلیم شدن نداشت در کمتر از 30ساعت پس از حادثه خود را به پلیس معرفی کرد.
به‌گفته وی، متهم اعتراف کرد که به‌دلیل اختلافات فامیلی دست به این جنایت زده و وی به همراه سایر متهمان دستگیر شده ودر اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :