• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 28 تیر 1403
کد مطلب : 230264
+
-

اعتراف 3سارق به سرقت از 200خودرو

اعتراف 3سارق به سرقت از 200خودرو

اعضای باند 3نفره که به 200خودرو در پایتخت دستبرد زده بودند از سوی پلیس دستگیر شدند.
به گزارش همشهری، تحقیقات کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری این باند زمانی آغاز شد که گزارش‌های متعددی درخصوص سرقت لوازم خودرو در خیابان‌های شرق و شمال‌شرق تهران به پلیس مخابره شد.
بررسی‌ها نشان می‌داد که اعضای باندی با پرسه زدن در کوچه و خیابان‌های خلوت، سراغ خودروهای پارک شده رفته و با تخریب در یا شیشه ماشین دست به سرقت لوازم داخل آن می‌زنند. تصاویر دوربین‌های مداربسته نیز نشان می‌داد که همه این سرقت از سوی یک باند 3نفره صورت گرفته‌اند که کارآگاهان موفق شدند سردسته این باند را شناسایی کنند. در ادامه مخفیگاه متهم نیز در جنوب پایتخت شناسایی و سارق جوان در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و در بازجویی‌ها به سرقت لوازم داخل خودروها با همدستی 2نفر دیگر اعتراف کرد. او مدعی شد که پس از سرقت، لوازم مسروقه را به یک مالخر می‌فروختند که در ادامه تحقیقات، همدستان سارق و مالخر هم دستگیر شدند. به‌گفته سردار
علی ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، اعضای این باند در بازجویی‌ها به سرقت از دست‌کم 200خودرو اعتراف کردند و در بازرسی مخفیگاه آنها مقدار زیادی اموال مسروقه کشف و به مالباختگان بازگردانده شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید