• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
چهار شنبه 27 تیر 1403
کد مطلب : 230148
+
-

جاسازی 20کیلو تریاک در غذای حیوانات

جاسازی 20کیلو تریاک در غذای حیوانات

مأموران پلیس هنگام بازرسی بسته‌های مسافران در فرودگاه امام خمینی 20کیلو تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در بسته‌بندی غذای حیوانات جاسازی شده بود را کشف کردند.
به گزارش همشهری، چند روز قبل مأموران گیت بازرسی پلیس فرودگاه امام‌خمینی(ره) هنگام پایش و کنترل بار مسافران خروجی به بسته‌هایی که حاوی غذای حیوانات بود مشکوک شدند. این امکان وجود داشت که داخل این بسته‌ها مواد دیگری به جز غذای حیوانات وجود داشته باشد؛ به همین دلیل این بسته‌ها جداسازی شده و به‌طور دقیق‌تر بازرسی شدند. مأموران در جریان بازرسی دقیق این بسته‌ها موفق شدند مقدار زیادی تریاک که در لابه‌لای غذا حیوانات جاسازی شده بود را کشف کنند.
سردار رضا بنی‌اسدی‌فر، فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا با اعلام جزئیات این پرونده گفت:‌ این کشف با بهره‌گیری از تجهیزات کمک بازرسی و بررسی‌های تخصصی انجام شد؛ به‌ اين صورت كه از بار یکی از مسافران که قصد سفر به خارج از کشور را داشت مقدار ۲۰کیلوگرم مواد‌مخدر تریاک که داخل بسته‌های وکیوم‌شده غذای حیوانات جاسازی شده بود کشف شد.
فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا در پایان با اشاره به ماموریت ویژه پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد‌مخدر، عنوان داشت: پلیس در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. براساس این گزارش، پلیس مبارزه با موادمخدر فراجا سال گذشته موفق به کشف بیش از ۵۸۰ تن انواع مواد‌مخدر شد و تریاک همچنان در صدر این کشفیات است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید