• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 27 تیر 1403
کد مطلب : 230145
+
-

قتل همسر مقابل دوربین

داخلی
قتل همسر مقابل دوربین

مردی که به‌دنبال اختلافات خانوادگی همسرش را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، خبر نداشت دوربین مداربسته لحظه جنایت را ثبت کرده است.
به گزارش همشهری، عصر 16تیرماه تیراندازی هولناکی در یکی از خیابان‌های شهرستان بجنورد در خراسان شمالی رخ داد. قربانی این تیراندازی، زن جوانی بود که هدف اصابت 3گلوله قرار گرفته و پیش از انتقال به بیمارستان جانش را از دست داده بود.
تیمی از کارآگاهان پلیس با حضور در محل جنایت، تحقیقات خود را آغاز کردند و اگرچه در ابتدا کسی نمی‌دانست جنایت توسط چه‌کسی و با چه انگیزه‌ای رخ داده است، اما دوربین‌ مداربسته‌ای که مشرف به محل حادثه بود، اسرار این قتل را فاش کرد. وقتی مأموران به بررسی‌ فیلم ضبط شده در دوربین پرداختند، متوجه شدند که روز حادثه، مرد آشنایی سد راه زن جوان شده و بعد از مشاجره با وی، درحالی‌که این زن در حال دور شدن از او بود، سلاحی از جیبش بیرون آورده و از
 پشت سر به او شلیک می‌کند. این مرد سپس 2گلوله دیگر هم شلیک می‌کند و وقتی مطمئن می‌شود که زن جوان جانش را از دست داده، محل حادثه را ترک کرده و پا به فرار می‌گذارد.
با به‌دست آمدن این فیلم معلوم شد که قاتل، همسر مقتول بوده است. مرد جوانی که به‌گفته خانواده مقتول از حدود 2‌ماه قبل با وی دچار اختلاف شده و چندین بار او را تهدید به مرگ کرده بود.
با این اطلاعات، دستور بازداشت مرد جوان صادر شد اما او محل زندگی‌اش را ترک کرده و گریخته بود که کارآگاهان با بررسی‌های اطلاعاتی موفق شدند مخفیگاه او را شناسایی و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.
به‌گفته سرهنگ مقصود رستگار، رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی، با دستگیری این مرد، کلتی که وی در زمان جنایت از آن استفاده کرده بود کشف شد و متهم به قتل همسر 29ساله‌اش به‌دلیل اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید