• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
چهار شنبه 27 تیر 1403
کد مطلب : 230085
+
-

کاربری دوچرخه را انتخاب کنید

گاهی ممکن است بخواهید در باغ و ویلای حومه شهرتان در مسیر‌های خاکی و سنگی دوچرخه‌سواری کنید یا اینکه برای رفت‌وآمد به محل کار یا دانشگاه به دوچرخه نیاز داشته باشید. همین مسیر و نیاز شماست که کاربری و نوع دوچرخه را مشخص می‌کند. دوچرخه‌های زنانه به انواع دوچرخه کوهستان، شهری، کورسی و جاده‌ای، لاستیک پهن و... تقسیم می‌شود. اگر برای استفاده روزمره شهری یا تفریح به دوچرخه نیاز دارید، دوچرخه کوهستان یا شهری معقولی تهیه کنید و خرید انواع دیگر دوچرخه ممکن است برایتان مشکل‌ساز شود. درصورتی که دوچرخه‌سواری را به‌عنوان ورزش حرفه‌ای می‌شناسید و می‌خواهید وارد مسابقات دوچرخه‌سواری شوید، باید دوچرخه‌های حرفه‌ای جاده‌ای یا کوهستان را انتخاب کنید.

گارانتی را جدی بگیرید
دوچرخه از اجزای مختلفی ساخته شده است که همواره تحت فشار و فرسایش کار می‌کند و ممکن است به‌دلیل مشکلات مختلف، بخشی از دوچرخه دچار مشکل شود. به‌عنوان مثال، ممکن است تنه دوچرخه بدون دلیل بشکند.
در چنین وضعیتی، منطقی است که دوچرخه‌های گارانتی دار را بیشتر مدنظر قرار دهید و به‌دنبال دوچرخه‌ای باشید که در ایران خدمات پس از فروش و لوازم یدکی فراوانی داشته باشد. اگر بخواهید این موارد را درنظر بگیرید، باید از خرید دوچرخه‌های زنانه چینی دوری کنید.

انتخاب فروشگاه معتبر
برای خرید دوچرخه از فروشگاه‌های معتبر و قدیمی استفاده کنید و برای خرید آنلاین دوچرخه هم دقت کنید که فروشگاه آنلاین، نشان اعتماد الکترونیک داشته باشد و نظرات دیگر مشتریان هم در مورد این فروشگاه مثبت باشد. بهترین معرف شما گوگل است. با جست‌و‌جویی ساده در مورد خرید دوچرخه، سایت‌های صفحه اول و دوم معتبر را در نظر بگیرید.

خرید لوازم ایمنی
شما هم لطفا به سلامت‌تان اهمیت دهید و هنگام خرید دوچرخه زنانه، کلاه دوچرخه سواری، زانو بند و دستکش مخصوص آن را هم تهیه کنید.

بهترین مارک دوچرخه برای بانوان چیست؟
همانطور که گفتیم، نوع کاربری و قیمت دوچرخه موردنظر شما، کیفیت و برند آن را تعیین می‌کند؛ اما اگر به‌دنبال دوچرخه زنانه حرفه‌ای و رده‌بالا می‌گردید، برند trek یا scott دوچرخه را انتخاب کنید.

این خبر را به اشتراک بگذارید