• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 23 تیر 1403
کد مطلب : 229885
+
-

یک هفته بی‌خبری از امیرحمزه

داخلی
یک هفته بی‌خبری از امیرحمزه

یک هفته از مفقود شدن امیرحمزه، کودک 9ساله اهل نیکشهر می‌گذرد و در شرایطی که جست‌وجوها برای یافتن او به جایی نرسیده است، خانواده‌اش از مردم برای پیدا کردن او درخواست کمک کرده‌اند.
به گزارش همشهری، این کودک 9ساله که امیرحمزه فولادی نام دارد و همراه خانواده‌اش در روستای کهیری نیکشهر، واقع در استان سیستان و بلوچستان زندگی می‌کرد، یک هفته قبل در راه بازگشت از مدرسه‌اش ناپدید شد. ماجرا از این قرار است که او همراه یکی از دوستانش از روستای توک متسنگ به سمت روستای کهیری راه افتادند و از روی کوه‌ها حرکت می‌کردند، اما در میانه راه او خسته شد و برای استراحت توقف کرد، اما دوستش به راه خود ادامه داد و بدون امیرحمزه به روستا برگشت. بعد از آنکه پسربچه به خانه برنگشت خانواده‌اش همه جا را برای پیدا کردن او جست‌وجو کردند، اما با گذشت یک هفته تلاش‌شان به نتیجه‌ای نرسیده است.
به‌دنبال این حادثه نیروهای مردمی از یک‌سو و امدادگران هلال احمر از سوی دیگر به جست‌وجوی پسربچه در منطقه پرداختند. تلاش‌ تیم‌های جست‌وجو در شرایطی ادامه دارد که گرمای کم‌سابقه‌ای منطقه را فراگرفته و دما در نیکشهر و مناطق اطرف آن حدود 50درجه است. در همین حال سید اکبر علوی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نیکشهر از ادامه جست‌وجوها خبر داد و گفت:‌ علاوه بر تیم‌های جست‌وجوی هلال احمر شهرستان‌های نیکشهر و سرباز، ۲ گروه داوطلب پهپادی و ده‌ها تیم محلی در حال جست‌وجو هستند. کوهستانی بودن، گرمای هوا و صعب‌العبور بودن منطقه اگرچه جست‌وجو را برای تیم‌های امداد و نجات سخت کرده، اما جست‌وجو برای یافتن این کودک همچنان با دل و جان از طریق بیش از یک‌صد نفر از نیروهای امدادی و مردم محلی ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :