• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
سه شنبه 19 تیر 1403
کد مطلب : 229546
+
-

منتظر «گاندو»ی جدید باشید

منتظر «گاندو»ی جدید باشید

وعده‌ای که تهیه‌کننده «گاندو» داد عملی می‌شود؟ مجتبی امینی گفته بود اگر مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهور شود ساخت سری تازه گاندو را آغاز خواهد کرد؛حالا که پزشکیان به پاستور راه یافته باید منتظر ادامه یکی از سیاسی‌ترین و جنجالی‌ترین سریال‌های تلویزیون باشیم؟

سریالی که دولتمردان حسن روحانی را شاکی کرد

سریال گاندو با کارگردانی جواد افشار و تهیه‌کنندگی مجتبی امینی سال98از تلویزیون پخش شد و فصل دوم آن به‌دلیل اعتراض مسئولان وقت، 2 سال بعد روی آنتن رفت. سریال درباره جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی-آمریکایی است که به جرم جاسوسی در ایران در زندان بود. گاندو به ماجراهای آقازاده‌ها و وقایع سیاسی هم اشاره می‌کرد و به همین دلیل در زمان پخش بازخوردهای زیادی داشت.

سریالی با موضوع فساد در جریان اصلاحات
 پیش از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات، مجتبی امینی گفته بود:« احتمالا با چند فصل جدید در خدمت ملت ایران خواهیم بود‍‍ و درباره نفوذ فساد در جریان اصلاحات حرف‌ها زیاد است.» از طرف دیگر رضا مقصودی، فیلمنامه‌نویس و کارگردان هم در توییتی به او پاسخ داده و گفته:«هرچه خواستی سر هم کردی و گفتی. ما هم قول می‌دهیم دروغ نگوییم.»داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، محمدرضا شریفی‌نیا، لیلا اوتادی و پندار اکبری بازیگران سریال گاندو بودند.

این خبر را به اشتراک بگذارید