• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 17 تیر 1403
کد مطلب : 229357
+
-

رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تبیین کردند

سرمایه‌ ارزشمند جوانان ایرانی مؤمن و انقلابی

سرمایه‌ ارزشمند جوانان ایرانی مؤمن و انقلابی

رهبر معظم انقلاب در پیامی برای پنجاه‌وهشتمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با اشاره به مسائل پیچیده‌ کنونی جهان، بر نقش‌آفرینی و اثرگذاری این دانشجویان در مسائل بزرگ با تکیه بر انگیزه، ایمان و اعتمادبه‌نفس تأکید کردند.
متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
دانشجویان عزیز! اتحادیه‌ ریشه‌دار و خوشنام شما و استمرار فعالیت‌های آن پدیده‌ای مژده‌بخش است. این حضور جمعی می‌تواند - در اندازه‌ خود - در مسائل پیچیده‌ کنونی جهان نقش‌آفرین باشد. اثرگذاری در مسائل بزرگ، بیش از هر عده ‌و عده‌ای، بر انگیزه و ایمان و اعتمادبه‌نفس فعالان متکی است و این سرمایه‌ ارزشمند بحمداللّه در شما جوانان ایرانی مؤمن و انقلابی موجود و مشهود است.
مسائل مهم و زخم‌های تازه و کهنه‌ جهان را می‌شناسید. تازه‌ترین آنها فاجعه‌ بی‌نظیر غزه است. ‌برجسته‌ترین آنها شکست اخلاقی و سیاسی و اجتماعی غرب و سیاستمداران غربی و تمدن غربی است. عبرت‌آمیزترین آنها ناتوانی لیبرال‌دمکراسی مدعیان آن در استقرار آزادی بیان و غفلت مرگبار آنان از موضوع عدالت اقتصادی و اجتماعی است. بارقه‌ کمسو ولی امیدبخش اعتراضات مردمی و به‌خصوص دانشجویی در آمریکا و اروپا نیز از مسائل مهم کنونی است. منطقه‌ غرب ‌آسیا و کشور عزیز ما نیز با مسائل کوچک و بزرگ متعدد روبه‌رویند. همه‌ اینها زمینه‌های اندیشه و کار و ابتکار برای مجموعه‌ مبارکی همچون اتحادیه‌ شماست. توفیقات شما را از خداوند عزیز حکیم مسئلت می‌کنم.
سیدعلی خامنه‌ای
1403/04/15

این خبر را به اشتراک بگذارید