محمد سرابی-روزنامهنگار
درگاه یکپارچه ارتباط شهروندی شهرداری تهران با عنوان سامانه 137پلاس هر روز پاسخگوی تماسهای مردمی مرتبط با فعالیتهای این حوزه بوده و موانع ارتباط بین شهروندان و مدیریت شهری از میان برداشته شده است. اگرچه این سامانه روشهای مختلفی برای ثبت پیامها دارد، اما اصلیترین روش ارتباطی مردم با 137 همچنان تماس تلفنی است. بهجز فروردینماه که بیش از نیمی از آن به تعطیلات گذشت، در اردیبهشت و خردادماه بیش از 200هزار پیام 137پلاس ثبت شده است. بهنظر شما در این مدت مهمترین درخواست مردم از این سامانه چه بوده است؟
نظافت و حملونقل؛ در صدرتماسها
بیشترین درخواست های مردم از 137پلاس در سال1403 چه مواردی بوده است؟
در همینه زمینه :