• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 14 تیر 1403
کد مطلب : 229074
+
-

عکس‌خانه

بانجی جامپینگ برای انتخابات

این شوررهبر حزب لیبرال دمکرات انگلیس برای اینکه توجه عمومی را به انتخابات این کشور جلب ‌و مردم را ترغیب کند که برای رأی‌دادن پای صندوق‌ها بروند، یک روش بامزه و عجیب را اجرا کرده؛ او با بانجی‌جامپینگ پریده و گویا موفق هم بوده و توانسته توجه رسانه‌ها و مردم را جلب کند. او پیش‌تر در یک کلاس زومبا در فضای باز با مردم عادی شرکت کرده بود.

تاکسی  پادگانی

تاکسی‌های اینترنتی معمولا از قوانین مشخصی که شرکت برایشان تعیین کرده، پیروی می‌کنند و اکثر مسافرانی که مشتری ثابت این تاکسی‌ها هستند، با این قوانین آشنایی دارند، مثل اینکه راننده موظف است در فصل گرما کولر روشن کند و شرایط راحتی را برای مسافر فراهم کند. حالا ‌بین رانندگان تاکسی‌های اینترنتی، یک راننده پیدا شده که قوانین خودش را دارد و آنها را روی یک کاغذ نوشته و توی ماشینش نصب کرده که جلوی چشم مسافر باشد. روی این کاغذ نوشته: «قوانین ماشینم: * نخیر نمی‌تونی تو رانندگی کنی. * به من نگو چجوری رانندگی کنم. * آشغالاتو تو ماشین نریز. * حواست به پلیس نامحسوس باشه. * ولوم ضبط رو کم و زیاد نمی‌کنی. * نه، کولر روشن نمی‌کنم. * به هیچ دکمه‌ای دست نمی‌زنی. * آهنگ درخواستی نداریم. فقط بشین و ساکت بمون و محکم بگیر. اگر نمی‌تونی این قوانین رو رعایت کنی، باید پیاده برگردی خونه!»

کاسه آب دائمی

خیلی‌ها در همین روزهای گرم که حیوانات و پرندگان به آب و غذا نیاز دارند، تلاش می‌کنند تا این موجودات تشنه و گرسنه نمانند. ‌بین این آدم‌های نازنین، یک نفر هم پیدا شده که ابتکار جالبی به خرج داده و یک کاسه را با سیمان به زمین چسبانده تا پرنده‌ها و حیوانات تشنه نمانند و این کار دائمی شود. این مهرورزی ارزش دیده‌شدن داشت و یک نفر آن را با دوربین ثبت کرد و حالا حسابی در فضای مجازی پربازدید شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید