• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 14 تیر 1403
کد مطلب : 229037
+
-

علاقه‌مندان به نقاشی کجا می‌توانند گالری‌گردی کنند؟

پاتوق‌هایی برای عاشقان نقش و نگارها

پاتوق‌هایی برای عاشقان نقش و نگارها

نیلوفر ذوالفقاری

مثل همه شهرهای بزرگ و مهم دنیا، پایتخت کشورمان هم پاتوق‌های متنوعی برای هنرمندان و عاشقان هنر، به‌خصوص نقاشی و نگارگری دارد. کافی است یک آخر هفته را به گالری‌گردی در گالری‌های مشهور و شناخته‌شده تهران اختصاص دهید تا از حال و هوای پرشور تماشای آثار هنری بر دیوار نمایشگاه‌ها و نگارخانه‌ها با خبر شوید. اگر این آخر هفته تصمیم گرفتید گردشی از جنس هنر را تجربه کنید، به این گالری‌ها سر بزنید.

گالری اثر
معرفی: این گالری ابتدا فعالیت خود را از درکه آغاز کرد و بعد به موقعیت فعلی در مرکز تهران منتقل شد و به‌صورت تخصصی به هنر معاصر ایران می‌پردازد.



استعدادیابی و آموزش هنری
گالری اثر با نمایش آثاری از هنرمندان نوظهور و مطرح، جایگاه خود را به‌عنوان بخشی مهم از حوزه‌ فرهنگ تثبیت کرده است. این گالری نه‌تنها از طریق برپایی نمایشگاه‌ها، به پرورش استعدادهای جدید کمک می‌کند، بلکه از مشارکت مشاوران هنری در گالری استفاده کرده تا به استعدادیابی، آموزش و حمایت از استعدادهای هنری بپردازد. این گالری منجر به تقویت حضور هنری ایران در جوامع جهانی شده و ضمن ارائه‌ برنامه‌ حمایتی از هنرمندان، نقش مهمی در جلب توجه دیگر کشورهای دنیا به‌ هنر معاصر ایران به‌خصوص نقاشی ایفا کرده است.






 

این خبر را به اشتراک بگذارید