• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
شنبه 9 تیر 1403
کد مطلب : 228594
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/oYzQX
+
-

تا انتخابات

وزیر ارتباطات خبر داد
خنثی‌سازی ۷ خرابکاری عمدی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اقدام‌های انجام‌شده به‌منظور برگزاری هرچه مطلوب‌تر انتخابات 8تیر گفت: براساس تجربه‌ای که در انتخابات مجلس داشتیم در این انتخابات هم مهر زدن از شناسنامه حذف شد و این به آن معنی است که باید زیرساخت‌های ارتباطی فراهم شود؛ چراکه باید مشخص شود فردی که در این شعبه رأی می‌دهد در شعبه دیگری رأی نداده باشد.
عیسی زارع‌پور با بیان اینکه در جریان برگزاری انتخابات با همکاری وزارت کشور و نهادهای مربوطه، وضعیت ارتباطات بسیار خوب و بهتر از دوره قبلی انتخابات مجلس بود افزود: طی زمان رأی‌گیری ۵۸هزار و ۶۰۰ شعبه به سامانه متصل بودند و پایش خطوط فیبر نوری در کشور به‌خوبی انجام شد و همکاران من فیبر نوری را کنترل کردند تا اختلالی در روند ارتباطات پیش نیاید.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰۰تیم پایش ۷۰۰هزار کیلومتر خطوط فیبر نوری زمینی و هوایی را بررسی کردند ادامه داد: ۷مورد خرابکاری عمدی در این خطوط داشتیم که تیم‌های اتصال بلافاصله ارتباطات را برقرار کردند.
زارع‌پور با بیان اینکه در برخی خرابکاری‌ها زمین تا 2متر هم حفر شده بود، اما بلافاصله تیم‌های اتصال ارتباطات را برقرار کردند تصریح کرد: این رکورد برای انتخابات در مسیر رأی‌گیری برخط است و برای بخش ارتباطات کشور هم رکورد به‌ حساب می‌آید که نشان‌دهنده شبکه ارتباط پایدار در کشور است.

این خبر را به اشتراک بگذارید