• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
پنج شنبه 7 تیر 1403
کد مطلب : 228400
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/g54Br
+
-

نكته بازی

پرز ایرانی نابود شد!
فوتبال دنیای بی‌رحمی دارد؛ در لحظه ممکن است همه‌‌چیز زیر و رو شود و قهرمان در جلد ضد‌قهرمان فرو برود. شبیه این اتفاق اخیرا برای رضا درویش رخ داد. بعد از آنکه باشگاه پرسپولیس تا یک قدمی جذب ماتزاری ایتالیایی پیش رفت و همزمان گفته شد سرخ‌ها حمدالله عبدالرزاق را هم برای خط حمله گرفته‌اند، برخی هواداران این تیم به حمایت از درویش پرداختند و مدیرعامل پرسپولیس را فلورنتینو پرز ایرانی خطاب کردند. در نهایت اما ماتزاری و البته ستین، سرمربی پیشین بارسلونا به تهران نیامدند، گاردیو با کارنامه‌ای بحث‌برانگیز سرمربی سرخپوشان شد و شایعه جدایی عبدالکریم حسن هم سر زبان‌ها افتاد تا پرز ایرانی یک‌شبه نابود شود و سیبل حملات مجازی قرار بگیرد. البته که تجربه نشان داده شاید این ورق خیلی زود دوباره برگردد!

تیم منتخب گلرها؟
با آنکه رسانه‌ها طی چند روز گذشته با شگفتی از تلاش استقلال برای جذب یک دروازه‌بان خارجی خبر دادند، به‌نظر می‌رسد آبی‌ها بی‌اعتنا به نقدها و نظرها کار خودشان را می‌کنند و با گزینه موردنظر به توافق هم رسیده‌اند. حتی برخی تصور کردند حالا که دروازه‌بان خارجی می‌آید شاید حسین حسینی از این تیم برود اما ظاهرا این اتفاق هم رخ نخواهد داد و بهترین دروازه‌بان فصل گذشته لیگ برتر در جمع آبی‌ها ماندگار است. به این ترتیب واقعا روشن نیست استقلال چرا باید این همه هزینه کند و با اشغال فهرستش، یک گلر خارجی بگیرد؟ همه اینها در حالی است که آنها فصل گذشته با هزینه گزاف محمدرضا خالدآبادی را هم جذب کردند. آیا جواد نکونام قصد دارد تیم منتخب گلرها را تشکیل بدهد؟!

حد نگه دارید
یکی از پدیده‌های فصل گذشته لیگ جواد آقایی‌پور بود؛ مهاجمی که عملکرد خوبش در استقلال‌خوزستان به چشم آمد و حالا مشتریان نامداری دارد. بلافاصله بعد از پایان مسابقات، اخبار مربوط به حضور او در پرسپولیس، استقلال، سپاهان و حتی تیم‌های خارجی مطرح شد و خودش هم چند روز پیش به‌طور رسمی با آبی‌ها مذاکره کرد. طبیعتا حق این فوتبالیست است که با توجه به بازار خوبی که برای خودش فراهم کرده، عایدی مالی قابل توجه داشته باشد و لابد ایجنت‌ها و اطرافیانش هم به همین مسئله فکر می‌کنند اما به‌طور جدی به دوستان توصیه می‌کنیم حد نگه دارند، شور بازارگرمی را در نیاورند و بخش مهمی از تمرکزشان را روی «فوتبال» بگذارند وگرنه چه بسیار پدیده‌هایی که با همین هیاهو آمدند، خیلی زود رفتند و محو شدند. شما صابر میرقربانی را یادتان هست؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید