• شنبه 9 تیر 1403
  • السَّبْت 22 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 29
چهار شنبه 6 تیر 1403
کد مطلب : 228328
+
-

نقل قول/ جایزه پژوهشی سپهبد شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی

محسن پرویز، دبیر علمی دوسالانه جایزه پژوهشی سپهبد شهید سردار حاج‌قاسم سلیمانی:  برای این جایزه سالانه  6گروه داوری تعیین شده که از میان این گروه‌ها، یک گروه مجلات و فصل‌نامه‌های پژوهشی است. ضمنا موضوعات پژوهشی تقسیم شده است که در این بین چون پژوهش‌های نظامی و امنیتی به هم نزدیکند، در یک گروه قرار گرفته‌اند.

گرایش فضای مجازی به سمت طنز تصویری است
سیدمحمد سادات اخوی، شاعر و نویسنده طنزپرداز: امروزه گرایش فضای مجازی به سمت طنز تصویری است؛ اما باید به یاد داشته باشیم که مبنای طنز تصویری، طنز نوشته‌شده بوده است.   تولیدکنندگان طنز تصویری باید از طنزهای مکتوب باخبر باشند.

اختصاص ۲فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده
انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده: شهید آیت‌الله رئیسی در سازمان ملل موضوع تعهد خانواده را مطرح کرد. باید راه ایشان را ادامه دهیم. به‌دلیل اهمیت بسیار زیاد مسئله خانه و خانواده، ۲فصل مهم از سند تحول کشور که در برنامه شهید رئیسی تدوین شد، به این موضوع اختصاص یافته است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای بانوان ناشر
مریم جدلی، رئیس هیأت‌مدیره انجمن فرهنگی، هنری زنان ناشر: با هدف ارتقای سطح علمی اعضا، مجموعه‌ای از دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی همچون خط و تذهیب، نقاشی و کلاس‌های آموزشی زبان و روانشناسی با حضور استادان مجرب برای بانوان  برگزار می‌کنیم.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید