• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
یکشنبه 3 تیر 1403
کد مطلب : 228129
+
-

نقل قول خبر/فاز اول پایانه مسافربری شرق به‌زودی افتتاح می‌شود

محسن هرمزی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار تهران: با تلاش‌های شبانه‌روزی فاز اول پایانه مسافربری شرق در مرحله نهایی قرار دارد و به‌زودی افتتاح می‌شود. این فاز شامل سالن اصلی در ۳ طبقه، محوطه‌های پیرامونی، معابر و جاده‌های دسترسی و محل استقرار اتوبوس‌ها و تاکسی‌های درون‌شهری و برون‌شهری است.

امکان ساخت‌وساز در حریم وجود ندارد
ناصر امانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران:
درخواست شهرداری تهران برای تعیین حریم توسط استانداری پذیرفته شده و اکنون به هیچ عنوان امکان ساخت در حریم پایتخت بدون مجوز شهرداری وجود ندارد. امیدواریم با عملی شدن ابلاغ استانداری، تعارض و تناقض در حریم تهران و شهرستان‌های اطراف رفع شود.

پل حافظ مقاوم‌سازی‌ می‌شود
علی اصغر قائمی،عضو کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای شهر تهران:
نگهداشت پل فلزی حافظ برعهده یکی از شرکت‌های وابسته به معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران است که کنترل، پایش، ایمن‌سازی‌ و مقاوم‌سازی پل ‌ به‌طور دقیق و دوره‌ای بررسی و انجام می‌شود؛ از این‌رو کاملا ایمن است و جای نگرانی نیست.


اجرای طرح آرمان 3با محوریت سبک زندگی
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران:
طرح آرمان۳ با همکاری اداره آموزش‌های شهروندی، مدارس و مساجد آغاز می‌شود. هدف از آن ارتقای سطح کیفی و دانش خانواده‌ها در زمینه سبک درست زندگی و تربیت فرزند، ایجاد پایگاه‌های قرآنی در مساجد، احیای جلسات قرآنی و روضه‌های خانگی، افزایش نشاط اجتماعی و... است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید