• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
یکشنبه 3 تیر 1403
کد مطلب : 228106
+
-

دختر و پسر جوان؛ مظنونان جنایت در زعفرانیه

دختر و پسر جوان؛ مظنونان جنایت در زعفرانیه

کارآگاهان جنایی هنگام تحقیقات درباره قتل مرموز مردی مسن در زعفرانیه، پسر مقتول و نامزد او را به‌عنوان مظنونان این جنایت بازداشت کردند. به گزارش همشهری، اواسط خردادماه امسال ساکنان برجی در زعفرانیه که متوجه بوی تعفن از خانه یکی از همسایه‌ها شده بودند، پلیس را در جریان قرار دادند. صاحب این خانه مردی حدود 65ساله بود که تنها زندگی می‌کرد. از چند روز قبل، هیچ‌ کدام از همسایه‌ها او را ندیده بودند و مرد سالخورده به تماس‌های همسایگان هم جواب نمی‌داد. از سویی، بوی تعفن روزبه‌روز بیشتر می‌شد و ممکن بود بلایی بر سر او آمده باشد. در این شرایط بود که گروهی از مأموران پلیس خود را به خانه این مرد رساندند و بعد از انجام مراحل قانونی، در خانه را باز کردند و وارد آنجا شدند. در ورودی خانه خبری از صاحبخانه نبود، اما وقتی قدم در اتاق خواب گذاشتند، با پیکر مرد سالخورده مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. وضعیت پیکر مقتول به‌ گونه‌ای بود که نشان می‌داد چندین روز از قتل او می‌گذرد. در این شرایط بود که ماجرا به بازپرس جنایی گزارش شد و همزمان گروهی از کارآگاهان پلیس آگاهی خود را به محل کشف جسد رساندند و تحقیقات در این ‌باره آغاز شد.
آنطور که همسایه‌ها می‌گفتند، مقتول مدت‌ها بود که همراه با پسر جوانش زندگی می‌کرد، اما از مدتی قبل پسر جوان با پدرش دچار اختلاف شده و خانه را ترک کرده بود. پسر مقتول قصد ازدواج با دختری را داشت، اما پدرش با این ازدواج مخالفت می‌کرد و او هم به همین دلیل خانه را ترک کرده بود.
در حالی‌ که هنوز کارآگاهان به سرنخ‌های چندانی در این پرونده دست پیدا نکرده بودند، جسد مقتول به دستور بازپرس جنایی برای انجام تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی منتقل شد.
افسران پلیس آگاهی در ادامه تجسس‌های خود به کنترل ترددها به خانه مقتول پرداختند و پی بردند در یک هفته منتهی به قتل هیچ‌کس به خانه او رفت‌وآمد نداشته، اما آخرین نفراتی که از خانه خارج شده‌اند پسر مقتول و دختری جوان بوده‌اند. به این ترتیب، این 2نفر بازداشت شدند و اما دست داشتن در قتل را انکارکردند. تحقیقات در این ‌باره ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید