• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
یکشنبه 3 تیر 1403
کد مطلب : 228102
+
-

تیراندازی خونین در سوپرمارکت

آن سوی مرز
تیراندازی خونین در سوپرمارکت

مرد 44ساله که با ورود به سوپرمارکتی در آرکانزاس 3نفر را به قتل رسانده و 11نفر را مجروح کرده بود، با شلیک گلوله پلیس دستگیر شد.
به گزارش همشهری به نقل از رویترز، ساعت11:30جمعه 21ژوئن به وقت محلی، پلیس ایالت آرکانزاس در جریان تیراندازی مرگبار در یک سوپر‌مارکت واقع در شهر فوردایس در 112کیلومتری جنوب لیتل راک قرار گرفت. مأموران پلیس بلافاصله خود را به محل تیراندازی رساندند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد که عامل تیراندازی به نام تراویس یوجین پوزی، 44ساله، از نیو‌ادینبورگ، وارد سوپر‌مارکت شده و شروع به تیراندازی کرده است.
به‌گفته مایک هاگار، مدیر پلیس ایالت آرکانزاس، در این تیراندازی مرگبار 3شهروند بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند و 11نفر ازجمله 2افسر پلیس نیز مجروح شدند.
یکی از شاهدان درباره آنچه رخ داده بود، به پلیس گفت:‌ تراویس وارد سوپر‌مارکت شد و شروع به تیراندازی کرد. من از شدت وحشت، پشت قفسه‌ها مخفی شده بودم و می‌دیدم که او هر کسی را که می‌بیند، هدف گلوله قرار می‌دهد.
او ادامه داد:‌ یک لحظه به یاد همسر و فرزندانم افتادم و همه تلاشم را کردم تا در فرصتی مناسب به سرعت از آنجا بیرون بروم و پلیس را در جریان قرار دهم. او ادامه داد: مأموران پلیس به‌سرعت وارد عمل شدند و با تیراندازی به تراویس موفق شدند او را دستگیر کنند. براساس این گزارش، متهم درباره انگیزه‌اش از ارتکاب این جنایت هنوز اعترافی نکرده و تحقیقات برای روشن‌شدن انگیزه او همچنان ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید