• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 3 تیر 1403
کد مطلب : 228074
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnN3X
+
-

نكته بازی

کجا بهتر از اینجا؟
در فصل پر از مهاجم سپاهان، کاوه رضایی هم یکی از عناصر هجومی پرتعداد طلایی‌پوشان بود که معمولا به‌عنوان بازیکن ذخیره به زمین می‌آمد و در مجموع با به ثمر رساندن 5گل، آمار بدی هم از خودش به جا نگذاشت. بعد از قهرمانی زردها در جام‌حذفی، از کاوه در مورد شایعات مربوط به جدایی‌اش سؤال شد و او جواب داد: «من تازه به ایران برگشته‌ام، کجا بروم؟ می‌خواهم در سپاهان بمانم و با این تیم به قهرمانی‌های دیگری برسم.» بله خب؛ در 32سالگی و با این فرم، خیلی هم باید خوشحال باشی که موقعیت فعلی‌ات در سپاهان را حفظ کنی. بی‌قراری برای رفتن مال جوانی و آخر لیگ شانزدهم بود که بعد از آن عملکرد دلبرانه در استقلال ول کردی و رفتی و البته سوغات خاصی هم از بلژیک نیاوردی!

هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اید؟
تبریک گفتن کسب عنوان قهرمانی یک تیم از سوی رقبا، اتفاقی کاملا رایج و حرفه‌ای در دنیای فوتبال است. رقابت بالاتر از رئال‌مادرید و بارسلونا داریم؟ این همه سال کل‌کل دارند، کری می‌خوانند، اتفاقا اشتباهات داوری به سود یکدیگر را هم مثل ایرانی‌ها بولد می‌کنند و به تیم رقیب انگ برخورداری از حمایت‌های بیرونی می‌زنند اما همین امسال هم که رئال قهرمان لالیگا شد، بارسلونا رسما به این تیم تبریک گفت. در ایران اما خیلی از این خبرها نیست. پرسپولیس در حالی قهرمان لیگ برتر شد که از باشگاه‌هایی همچون سپاهان و استقلال پیام تبریک دریافت نکرد. البته سرخ‌ها قهرمانی سپاهان در جام‌حذفی را تبریک گفتند که اقدام شایسته‌ای بود اما گویا هنوز باشگاه اصفهانی به جمع‌بندی نرسیده که به همتای سرخ خود شادباش بگوید یا نه!

حیف است واقعا!
با پایان مسابقات لیگ بیست‌وسوم صف فروش عجیبی در لیگ برتر راه افتاده و خیلی از باشگاه‌ها یا در حال واگذاری مالکیت خود هستند، یا می‌خواهند سهمیه‌شان در لیگ برتر را بفروشند. استارت این ماجرا در مورد باشگاه تراکتور و انصراف زنوزی از تیم‌داری خورد و بعد نوبت به نساجی و مالک آن رسید. همزمان گفته شد شاید هوادار تهران و شمس‌آذر قزوین هم سهمیه حضورشان در لیگ برتر را بفروشند. روشن نیست که این زمزمه‌ها تا چه حد به واقعیت نزدیک است اما در مورد تیم خاص شمس‌آذر واقعا حیف است اگر بحث واگذاری سهمیه وجود داشته باشد. این تیم در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر از همه هواداران فوتبال دلبری کرد؛ نمایش‌های خوب و جسورانه با تیم کم‌ادعا، مردم و هواداران خوب و خونگرم و... حیف نیست نباشید؟!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید