• پنج شنبه 7 تیر 1403
  • الْخَمِيس 20 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 27
یکشنبه 3 تیر 1403
کد مطلب : 228064
+
-

مشتریان جدی ستاره‌های سرخ

تبریزی‌ها روی 3بازیکن پرسپولیس دست گذاشته‌اند که 2نفر از آنها با باشگاه مشکل مالی دارند. اورونوف هم خواهان خارجی دارد

فوتبال ایران
مشتریان جدی ستاره‌های سرخ

درحالی‌که انتخاب سرمربی جدید برای مدیران پرسپولیس تبدیل به چالشی بزرگ شده، تمدید قرارداد بازیکنان هم باشگاه را با دردسرهای بزرگی مواجه کرده است. هفته گذشته علیرضا بیرانوند قراردادش را با پرسپولیس فسخ کرد که این اقدام او با خشم مدیران باشگاه و البته هواداران همراه شد. حالا هم گفته می‌شود بیرانوند از گروه بازیکنان خارج شده و شاید دیگر راهی برای برگشت نداشته باشد.
 با این حال، مسئله نگران‌کننده برای هواداران پرسپولیس، وضعیت نامشخص چند بازیکن آزاد و تأثیرگذار تیم ازجمله مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر‌‌، مرتضی پورعلی‌گنجی، امید عالیشاه، سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی است، علاوه بر این قرارداد چند بازیکن ازجمله مسعود ریگی، علی نعمتی، سعید صادقی، فرشاد فرجی، وحدت هنانوف و سعید صادقی هم به پایان رسیده است.

   دانیال تکذیب کرد
گفته می‌شود مسئله اصلی مدیران پرسپولیس با ترابی و اسماعیلی‌فر بر سر مسائل مالی است. آنها در چند نوبت با هم مذاکره کرده‌اند ولی هنوز به توافقی نرسیده‌اند. در این بین خبرهایی هم از پیشنهاد رقم بالای باشگاه تراکتور به این دو بازیکن منتشر شده است. هنوز تکلیف مالکیت تراکتور هم برای فصل آینده مشخص نشده است، هر چند زنوزی از واگذاری سهام این باشگاه خبر داده ولی فعلا خریدار ندارد. با این حال گفته می‌شود برخی از اطرافیان مالک باشگاه با چند بازیکن لیگ برتری مذاکره کرده‌اند. تمرکز تراکتوری‌ها روی 3بازیکن مؤثر پرسپولیس است و اتفاقاتی هم که دیروز افتاد، اینطور نشان می‌دهد که این 3نفر هم برای رفتن به تبریز تمایل دارند. دیروز شایعه شد شرط مهم ترابی و اسماعیلی‌فر برای تمدید قرارداد، ماندن بیرانوند در پرسپولیس است ولی اسماعیلی‌فر با تکذیب این خبر به همشهری می‌گوید: «این خبر درست نیست و کذب محض است. الان در موقعیتی هستم که بهتر است سکوت کنم.»

   تمدید قرارداد امیری و پورعلی‌گنجی
مدیران پرسپولیس روزهای گذشته مذاکراتی هم با مرتضی پورعلی‌گنجی داشتند و گفته می‌شود روند مثبت بوده. پرسپولیس قصد دارد از وحید امیری برای فصل بعد هم استفاده کند. حسین بادامکی، معاون باشگاه از تمدید قرارداد امیری و پورعلی‌گنجی خبر داده و تأکید کرده است که این اتفاق 2، 3روز آینده رسمی می‌شود.

   پیشنهاد جدید به اورونوف
درخشش اورونوف در پرسپولیس، این بازیکن را با پیشنهاد‌های جدیدی مواجه کرده است. 2پیشنهاد از قطر و عربستان به‌دست مدیر برنامه‌های این بازیکن رسیده که پیشنهادهای قابل‌توجهی هستند ولی جدایی اورونوف منوط به رضایت باشگاه پرسپولیس است و بعید به‌نظر می‌رسد مدیران باشگاه با جدایی این بازیکن موافقت کنند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید