• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
چهار شنبه 30 خرداد 1403
کد مطلب : 227814
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/zmjj8
+
-

با مردم

کاندیداها با تخریب رقیب چهره‌ها را مخدوش نکنند
مناظره‌های انتخاباتی فرصتی برای ارائه برنامه‌ها و اهداف کاندیداهاست اما متأسفانه چند دوره است که مناظره‌ها محل پرده افکنی و رونمایی از تخلفات در گذشته کاری کاندیداهاست. این موضوعات فرصت‌سوزی است و بهتر است کاندیداها به جای تخریب یکدیگر از برنامه‌ها و اهداف‌شان بگویند و به مردم در تصمیم‌گیری برای انتخاب اصلح کمک کنند.
حیدری از اهواز

درخواست نظارت دقیق بر نحوه ثبت‌نام در سال تحصیلی جدید
 هر سال آموزش و پرورش طی بیانیه‌ای اعلام می‌کند که مدارس دولتی حق گرفتن هزینه برای ثبت نام را از دانش‌آموزان ندارد و مدارس غیرانتفاعی هم باید طبق تعرفه مصوب شهریه دریافت کنند. متأسفانه بسیاری از مدارس چه دولتی و چه خصوصی هیچ توجهی به این قانون ندارند و ثبت نام را منوط به پرداخت شهریه می‌کنند. این از معایب ثبت‌نام حضوری است درحالی‌که اگر ثبت‌نام به شیوه الکترونیکی انجام شود دیگر امکان وقوع این قبیل تخلفات وجود ندارد و سازمان آموزش و پرورش نظارت دقیق‌تری بر عملکرد مدارس و مراکز آموزشی خواهد داشت.
 رازقی از تهران

روستای عالی‌چنگی تلفن ثابت و اینترنت ندارد
حدود 4سال پیش کابل‌های تلفن ثابت روستای عالی چنگی از توابع شهرستان تنگستان و بخش دلوار به سرقت رفت و از آن تاریخ تاکنون مردم این روستا نه تلفن ثابت دارند و نه اینترنت. با این وضعیت ما مجبوریم تا از بسته‌های اینترنتی روی تلفن همراه‌ خود استفاده کنیم که بسیار هزینه‌بر است. داشتن اینترنت تنها دلخوشی مردم روستای ماست که از کمترین امکانات رفاهی و تفریحی بی‌بهره‌اند. از مسئولان مخابرات شهرستان تنگستان درخواست داریم تا هر چه زودتر این مشکل را رفع کنند.
 جمعی از اهالی روستای عالی چنگی

کمربندی غرب اصفهان پوشیده از زباله است
متأسفانه مدت‌های مدیدی است که کمربندی اصفهان پوشیده از زباله‌های رهاشده است و هیچ اقدامی هم برای جمع‌آوری زباله‌ها و پاکسازی این محیط انجام نگرفته است.این وضعیت جدا از منظره زشت و نازیبایی که ایجاد کرده مسلما در طولانی‌مدت موجب آلودگی خاک و آب‌های زیرزمینی این منطقه خواهد شد.از سازمان‌های مرتبط مثل محیط‌زیست و راهداری درخواست داریم تا به این وضعیت رسیدگی کنند.
خادمی از اصفهان

 

این خبر را به اشتراک بگذارید