• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 30 خرداد 1403
کد مطلب : 227730
+
-

نكته بازی

به فکر انتشار مکالمات باشید
سرانجام اعتراض باشگاه‌های مس رفسنجان و سپاهان به نتیجه رسید و محل برگزاری فینال جام‌حذفی تغییر کرد. ابتدا ورزشگاه سردار آزادگان قزوین به‌عنوان محل میزبانی بازی نهایی درنظر گرفته شده بود که 2باشگاه به‌ چمن نامطلوب این استادیوم اعتراض کردند. در نهایت مقرر شد بازی پنجشنبه‌شب در ورزشگاه آزادی و با استفاده از فناوری VAR برگزار شود. به هر حال هر چیزی که به برقراری عدالت در فوتبال کمک کند خوب است و ما هم از این مسئله استقبال می‌کنیم اما در عین حال از دوستان می‌خواهیم از همین حالا به فکر انتشار احتمالی مکالمات اتاق VAR درصورت لزوم باشند و اتفاق دربی رفت رخ ندهد. هیچ کجای دنیا این مکالمات محرمانه نیست و مخصوصا حالا که استاد خداداد افشاریان هم تشریف ندارند، بهانه‌ای نیست.

خدا را شکر کن آنها برد نمی‌خواستند!
داستان‌سرایی‌های ساکت الهامی در مورد بازی معروف نساجی و استقلال همچنان ادامه دارد؛ مسابقه‌ای که با تساوی بدون گل به پایان رسید و قهرمانی را از آبی‌ها گرفت. سرمربی نساجی تا‌کنون بارها در مورد آن مسابقه حرف زده و حالا در تازه‌ترین اظهاراتش گفته: «ما از آن بازی فقط یک امتیاز می‌خواستیم که گرفتیم. با احترام به تیم خوب استقلال اگر برای بقا برد می‌خواستیم، حتما آنها را می‌بردیم.» خب الان هر ادعایی را می‌شود مطرح کرد و امکان راستی‌آزمایی هم وجود ندارد. با این حال اگر ما جای ساکت الهامی بودیم، خدا را شکر می‌کردیم که استقلال دچار اشتباه شد و دنبال برد نرفت، وگرنه بعید نبود مثل پرسپولیس، ولو با یک بازیکن کمتر موفق به شکست نساجی شود و بقای این تیم دوست‌داشتنی را به خطر بیندازد. وا بده عزیز جان!

خب این چه کاری بود؟
باشگاه سپاهان در طول یک سال گذشته متحمل تغییرات مدیریتی زیادی شده و حالا مهدی آذربایجانی بر مسند مدیریت طلایی‌پوشان تکیه زده است. طبیعتا برای قضاوت در مورد عملکرد او خیلی زود است و باید منتظر گذر زمان بمانیم. با این حال آقای آذربایجانی اخیرا در یک گفت‌‌وگوی تلویزیونی مطلبی بیان کرد که اصلا بازتاب‌های خوبی برایش نداشت. مدیرعامل سپاهان در پاسخ به این پرسش که بازیکن مورد علاقه‌اش کیست، بین ایرانی‌ها فقط از مهدی ترابی اسم برد! این در حالی است که خود سپاهان یک کلکسیون پرستاره محسوب می‌شود و اشاره کردن مدیرعامل باشگاه به فردی بیرون از این مجموعه بسیار عجیب بود. از همین رو هم آقای آذربایجانی فورا یک عکس تیمی از سپاهان منتشر کرد و قربان صدقه بازیکنان خودی رفت تا خدای ناکرده اوقات‌شان مکدر نشود!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید