• سه شنبه 5 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 18 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 25
سه شنبه 29 خرداد 1403
کد مطلب : 227718
+
-

عیادت رهبر معظم انقلاب از‌آیت‌الله مکارم شیرازی

در پی کسالت و بستری‌شدن حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی، از مراجع عظام تقلید، رهبر معظم انقلاب با حضور در یکی از بیمارستان‌های تهران، از ایشان عیادت کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جریان این عیادت، ضمن اطلاع از روند درمان آیت‌الله مکارم شیرازی، برای ایشان از درگاه خداوند طلب عافیت و سلامت کامل کردند و افزودند: شما در تمام این سالیان از لحاظ علمی و از لحاظ هدایت مردم و ‌‌‌از لحاظ معرفت، عمرتان مبارک و وجودتان نافع بوده است؛ خداوند ان‌شاءالله برکات شما را باقی بدارد. در این دیدار‌ آیت‌الله مکارم شیرازی نیز از لطف و محبت رهبر معظم انقلاب سپاسگزاری کردند.

موافقت با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان
به‌مناسبت فرارسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر، رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2هزارو654نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در نامه‌ای به رهبرمعظم انقلاب پیشنهاد عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات این محکومان را که پرونده‌های عفو آنان در کمیسیون عفو و بخشودگی بررسی شده و واجد شرایط لازم تشخیص داده شده‌اند، ارائه کرد که این پیشنهاد در اجرای بند۱۱ اصل۱۱۰ قانون اساسی مورد قبول حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار گرفت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید