• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 27 خرداد 1403
کد مطلب : 227567
+
-

خاطراتی از کارگردان «مصاحبه با خون‌آشام» به مناسبت 30 سالگی این فیلم

هیچ‌کس تام کروز را نمی‌خواست

هالیوود
هیچ‌کس تام کروز را نمی‌خواست

نیل جردن، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرلندی که فیلم‌های مشهوری همچون «مونا لیزا» (1986)، «بازی گریه‎دار» (1992)، «مایکل کالینز» (1996) و «پسر خون‌ریز» (1997) را ساخته، در کتاب خاطراتش به انتخاب تام کروز برای ایفای نقش لستات در فیلم «مصاحبه با خون‌آشام» (1994) پرداخته است. این فیلم که امسال 30ساله می‌شود، فیلمی ترسناک با حال و هوای گوتیک است.
جردن در کتابش درباره انتخاب بازیگر نقش لستات نوشته: «انتخاب بازیگر نقش لستات معضلی شده بود. نصف مردم آمریکا کتاب «مصاحبه با خون‌آشام» آن رایس را خوانده بودند و درباره اینکه چه‌کسی باید نقش لستات را بازی کند نظر داشتند. حتی آن رایس به رادیو رفت و گفت من بازیگر نامناسبی را برای نقشی مشهور انتخاب کرده‌ام. او بعدا فهمید که اشتباه کرده و عذر خواست.» جالب است بدانید که خود آن رایس، نویسنده رمان، آلن دلون را برای ایفای نقش لویی در ذهن داشت.
جردن درباره واکنش‌‎ها به انتخاب تام کروز برای نقش لستات می‌نویسد: «همه دنیا می‌گفتند تو بازیگر اشتباهی را انتخاب کرده‌ای. اما کروز بازیگر بزرگی است. اگر او بگوید می‌تواند کاری را انجام دهد، آن را طوری انجام می‌دهد که مردم شوکه می‌شوند. تام آخرین ستاره بازمانده سینماست. این موضوع قدری عجیب است.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید