• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 27 خرداد 1403
کد مطلب : 227543
+
-

در حسرت سکوی آسیایی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با شکست مقابل هیروشیمای ژاپن مقام سومی را هم از دست داد

در حسرت سکوی آسیایی

تیم بسکتبال شهرداری گرگان با افت‌وخیزهایی که داشت، سومی لیگ باشگاه‌های آسیا را هم از دست داد. اتفاقات عجیب برای نماینده ایران از بازی با پلیتا جایا آغاز شد. تیم مصطفی هاشمی در آن بازی که به‌نظر می‌رسید کار سختی ندارد، نتیجه را با اختلاف 7امتیاز به تیم اندونزیایی واگذار کرد. بعد از آن بازی بود که خیلی‌ها مطمئن شدند شهرداری روی سکو نمی‌رود. اما در بازی بعد، این تیم، بسکتبالی‌ها را شگفت‌زده کرد. 16ساعت بعد از آن باخت تلخ، شهرداری به یک پیروزی غیرمنتظره رسید و هیروشیمای ژاپن را برد و با صدرنشینی به مرحله نیمه‌نهایی رسید. برد و باخت‌های گرگانی‌ها یک‌درمیان شده بود و این‌بار نوبت باخت در نیمه‌نهایی بود.
حریف گرگان در این مرحله شباب‌الاهلی امارات بود و عصر جمعه 2تیم برای حضور در فینال رقابت نزدیکی داشتند. با اینکه بازیکنان شهرداری چندبار بازی را به‌دست گرفتند و از حریف اماراتی پیش افتادند اما در پایان با اختلاف یک پرتاب نتیجه را از دست دادند و نتوانستند به فینال برسند.
تنها امید این تیم به جایگاه سومی بود که آن هم دیروز از دست رفت. بازی آخر شهرداری گرگان دیروز مقابل حریفی آشنا بود. شهرداری و هیروشیما در بازی رده‌بندی مقابل هم قرار گرفتند و این بار هیروشیما بود که با نتیجه 91 بر 76 به پیروزی رسید و انتقام باخت مرحله گروهی را گرفت.
شهرداری گرگان با اینکه در 3سال گذشته قهرمان لیگ ایران شده اما برای نخستین بار بود که در جام باشگاه‌های آسیا حاضر می‌شد. آخرین‌بار سال2019 جام‌باشگاه‌های آسیا برگزار شد و آخرین باری هم که یک تیم از ایران روی سکوی قهرمانی این رقابت‌ها رفت، سال2018 بود که پتروشیمی در صدر باشگاه‌های آسیا ایستاد. شهرداری گرگان چهارشنبه در آخرین بازی از فینال لیگ برتر ایران باید از تیم طبیعت اسلامشهر میزبانی کند. 2تیم از 4بازی قبلی 2برد و 2باخت دارند و بازی آخر تکلیف قهرمان این فصل را مشخص می‌کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید