• پنج شنبه 31 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 13 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 20
پنج شنبه 24 خرداد 1403
کد مطلب : 227427
+
-

نقل قول خبر/آماده‌سازی انبارهای جدید برای تجهیزات مترو

سیدمحمد آقامیری، رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران: زمانی انبارهای ما خالی از قطعات بود اما حالا به اندازه‌ای قطعات جدید خریداری شده که تعداد انبارها کفایت نمی‌کند و 2 تا 3 انبار در حال آماده‌سازی برای قطعات خریداری شده است و هیچ مشکلی در تامین قطعات وجود ندارد.

ساخت محل تطهیر ویژه مواقع بحران
جواد تاجیک، مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س):
به‌زودی مجموعه‌ای احداث خواهد شد که در مواقع خاص و بحران بتوان تعداد زیادی متوفی در سردخانه‌اش نگهداری کرد و اگر بیماری شیوع پیدا کرد، قابلیت ایزوله کردن متوفی‌های مبتلا به این بیماری را در مکان جدید داشته باشیم که این مجموعه در بهشت زهرا ساخته می‌شود.

ارتقای خدمات‌دهی به شهروندان با طرح «الگوی خدمت»
عباس شعبانی، معاون هماهنگی و امور مناطق شهردار تهران:
در طرح «الگوی خدمت»، مناطق موظف هستند طبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی‌شده این طرح را اجرا و گزارش‌های خود را به معاونت ارائه دهند. هدف اصلی طرح الگوی خدمت جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقای خدمات‌دهی به شهروندان است که در مناطق اجرا می‌شود.

تغییرات جدید در خیابان کریم‌خان زند
سیدمرتضی روحانی، شهردار منطقه٦:
خیابان کریم‌خان‌زند با نگاه طرح ویژه و تحولی در دستور‌ کار مجریان قرار گرفته و قرار است یکسری تغییرات و اتفاقات دراین محور رقم بخورد که شهروندان با تمام وجود این تحولات را در خیابان کریم‌خان زند احساس کنند و بتوانند از رویداد‌های تازه بهره کافی ببرند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید