• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
پنج شنبه 24 خرداد 1403
کد مطلب : 227401
+
-

مرگی که همه را خوشحال می‌کند

هشتگ
مرگی که همه را خوشحال می‌کند

فقط تنفر از یک نفر است که می‌تواند همه طیف‌های مختلف توییتر(شبکه‌اجتماعی) را از اصلاح‌طلب گرفته تا اصولگرا و از داخل‌نشین گرفته تا خارج‌نشین، متحد کند و آن هم مریم رجوی است.
شاید کاربران مختلف این شبکه اجتماعی با هم سر چیزهای مختلف اختلاف عقیده داشته باشند اما وقتی پای تنفر و ابراز انزجار از این رئیس فرقه است، همه اختلاف‌ها را کنار می‌گذارند و تا می‌توانند علیه او فریاد می‌زنند. پس تعجبی ندارد که در روزهای اخیر که خبر مرگ احتمالی رهبر منافقین منتشر شد، شوری در توییتر به پا خاست و بسیاری، جشن را پیش‌پیش شروع کردند.
 کاربرانی با سلایق مختلف با انتشار محتواهای طنز و جدی به این خبر واکنش نشان دادند و در این میان، چند توییت بیشتر از بقیه دیده ‌و بازنشر داده شد. یکی از تم‌های محبوب کاربران، ارجاع به دیده‌شدن هما در ایران بود که براساس افسانه‌ها، خبر خوشبختی و سعادت را به ارمغان می‌آورد.
 این کاربران، خبر مرگ مریم رجوی را همان خبر خوشی تعبیر کرده‌اند که هما برای ما آورده است. این نخستین‌بار نیست که توییتر فارسی علیه رجوی متحد می‌شود و پیش از این هم بارها با هشتگ‌هایی که بار طنز و توهین‌آمیزی داشت، علیه او موضع گرفته بودند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید