• یکشنبه 3 تیر 1403
  • الأحَد 16 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 23
چهار شنبه 23 خرداد 1403
کد مطلب : 227321
+
-

دستگاه قضا به بداخلاقان‌ در انتخابات اخطار داد

هشدار به هواداران سیاه

رفتار و عملکرد هواداران کاندیداها، به‌ویژه در فضای‌مجازی ازسوی دستگاه قضایی رصد و با بی‌اخلاقی‌های احتمالی برخورد می‌شود

گزارش
هشدار به هواداران سیاه

علیرضا احمدی-روزنامه‌نگار

این روزها تنور تبلیغات انتخاباتی ازسوی 6کاندیدای نهایی درحالی داغ شده است که رعایت «اخلاق انتخاباتی» ازسوی کاندیداها و هواداران‌شان، از اصلی‌ترین انتظارات و مطالبات جامعه از کمپین‌های انتخاباتی کاندیداها به‌حساب می‌آید؛ اصلی راهبردی که رعایت حداکثری آن، زمینه‌ساز شکل‌گیری رقابتی در تراز انقلاب اسلامی خواهد شد.
چهارشنبه (امروز) سومین روز از فرصت تبلیغات انتخاباتی کاندیداها درحالی آغاز شد که بررسی‌ها از رعایت حداکثری «رعایت اخلاق انتخاباتی» ازسوی کاندیداها حکایت دارد. دراین میان اما، رعایت اخلاق انتخاباتی ازسوی کاندیداها تنها یک وجه از رقابت‌های انتخاباتی جاری به‌حساب می‌آید؛ موضوعی که روی دیگر آن، رعایت اخلاق هواداری ازسوی حامیان کاندیداها، به‌ویژه در فضای‌مجازی و شبکه‌های اجتماعی است که باید با حساسیت ویژه‌ای ازسوی کاندیداها و مسئولان ستادهای انتخاباتی مورد بررسی و نظارت قرار گیرد.
این درحالی است که طی روزهای اخیر مقام‌های ارشد قضایی کشور، ازجمله غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در هشداری دراین زمینه، تأکید کرده‌اند رفتار و عملکرد هواداران کاندیداها در عرصه‌های مختلف، به‌ویژه فضای‌مجازی رصد و با بی‌اخلاقی‌های احتمالی دراین زمینه برخورد خواهد شد.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید