• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 23 خرداد 1403
کد مطلب : 227306
+
-

آخرین اخبار از 5پرونده جنجالی

داخلی
آخرین اخبار از 5پرونده جنجالی

اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت برخی از پرونده‌های جنجالی پرداخت.

  سرقت از صندوق امانات بانک ملی
سخنگوی قوه قضاییه در باره پرونده سرقت صندوق امانات بانک ملی که خرداد سال 1401 رخ داد، گفت: برای ۱۹متهم پرونده کیفرخواست صادر شده و تاکنون بانک با ۱۴۵نفر از مال‎باختگان تسویه‎حساب کرده و پیگیر وصول مطالبات 5نفر
دیگر هستیم.

  اعتراض تتلو به حکم دادگاه
سخنگوی قوه قضاییه درباره پرونده تتلو گفت: درباره این متهم حکم اولیه صادر شده و با توجه به اینکه متهم به حکم اعتراض کرده، پرونده در حال ارسال به دادگاه تجدیدنظر است تا در آنجا به آن رسیدگی شود.

  آخرین خبر از کورش کمپانی
جهانگیر درباره پرونده کورش کمپانی گفت: بیش از ۷هزار و ۱۰۰نفر با مطالبه بیش از ۲۰۰میلیارد تومان شکایت خود را در پرونده کورش کمپانی ثبت کرده‌اند. تا کنون تعدادی ملک در اصفهان و چند خودروی مدل بالا در کیش و امارات شناسایی و توقیف شده و تلاش برای بازگرداندن متهم به کشور ادامه دارد.

  پرونده قتل مهرجویی در دیوان
سخنگوی قوه قضاییه همچنین درباره پرونده قتل داریوش مهرجویی و همسرش  گفت: متهم ردیف اول به 2 بار قصاص، متهم ردیف دوم به تحمل ۲۰سال حبس و شلاق تعزیری، متهم ردیف سوم به تحمل ۲۰سال حبس و متهم ردیف چهارم به‌دلیل نوجوان بودن به ۵سال نگهداری در کانون اصلاح و تربیت محکوم شد و پرونده در دیوان عالی کشور در حال رسیدگی است.

  ابعاد تازه در پرونده موبایل موسوی
سخنگوی دستگاه قضا درباره پرونده موبایل موسوی نیز گفت: این فروشگاه موبایل با تبلیغ فروش گوشی و لوازم جانبی، پایین‌تر از قیمت بازار، ۶۸۸ میلیارد تومان از مشتریان دریافت کرده است. متهم ۳۵۲میلیارد تومان از مبلغ را برگردانده،
اما ۳۳۶ میلیارد تومان از تعهدات خود را نتوانسته ایفا کند و تا روز 16خرداد ۵۱۸نفر از متهم شکایت کرده‌اند و او هم در بازداشت به سر می‌برد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید