• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
چهار شنبه 23 خرداد 1403
کد مطلب : 227288
+
-

تکرار ناکامی؟

این روزها دوباره بحث لژیونر شدن بیرانوند مطرح است؛ خاطره‌ای نه‌چندان خوش برای گلر ایرانی

تکرار ناکامی؟

بدون تردید فصل گذشته فوتبال ایران را نمی‌توان جزو فرازهای موفقیت‌آمیز دوران حرفه‌ای علیرضا بیرانوند دسته‌بندی کرد. در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن، می‌توان گفت او یک فصل بسیار معمولی را پشت سر گذاشت و خوش‌اقبال بود که کیفیت عملکردش، قهرمانی را از پرسپولیس نگرفت. حالا و در پایان چنین فصلی اما برخی رسانه‌ها از احتمال لژیونر شدن او خبر می‌دهند. تازه‌ترین اسمی هم که در کنار نام بیرانوند مطرح شده، اسپارتاک مسکو بوده است؛ تیم پنجم جدول 16تیمی لیگ روسیه که گویا چند گزینه برای جذب دروازه‌بان دارد و یکی از آنها هم علیرضا بیرانوند است. دروازه‌بان تیم ملی قزاقستان و یکی دو گلر دیگر از لیگ خود روسیه دیگر نامزدهای حضور در اسپارتاک مسکو هستند، اما به هر حال طی روزهای گذشته برخی رسانه‌‎ها با استناد به همین خبر، از جدایی بیرو به‌عنوان یک شوک قریب‌الوقوع برای پرسپولیس یاد کرده‌اند.
به‌طور کلی این اواخر عمده اخباری که در مورد بیرانوند به گوش می‌رسد، حاشیه‌ای است و خبر چندانی از متن نیست. شایعه جدایی او هم در حالی منتشر می‌شود که بیرو همچنان با پرسپولیس قرارداد دارد و این اواخر بار دیگر گفته شده بود ممکن است به‌دلیل اختلاف مالی با باشگاه، قراردادش فسخ شود. از سوی دیگر این نکته را هم باید به یاد بیاوریم که دوره قبلی لژیونر شدن بیرانوند هم چندان برای این بازیکن خوشایند از آب در نیامد.
علیرضا که لیگ نوزدهم حسابی سر به هوا شده بود و عطش بازی در خارج از کشور را داشت، به آنتورپ بلژیک پیوست و پس از آن مدتی هم به بواویشتا در لیگ پرتغال قرض داده شد. در هیچ‌یک از این دو تیم هم عملکرد بیرو چنگی به دل نزد، اغلب نیمکت‌نشین بود و بعضا که بازی می‌کرد هم اشتباهات عجیب و پربازتابی داشت. او آن زمان گفته بود «کاش چند سال زودتر لژیونر می‌شدم» اما حالا چند سال بعد از آن مصاحبه بار دیگر احتمال حضور گلر 31ساله پرسپولیس در لیگ‌های خارجی مطرح می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید