• یکشنبه 3 تیر 1403
  • الأحَد 16 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 23
دو شنبه 21 خرداد 1403
کد مطلب : 227125
+
-

4 استعفا در رژیم صهیونیستی طی کمتر از یک ساعت!

4 استعفا در رژیم صهیونیستی طی کمتر از یک ساعت!

4 عضو نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی در مخالفت با سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم در کمتر از یک ساعت استعفا کردند.
 «بنی گانتز» عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی رسما استعفای خود را از این کابینه اعلام کرد و خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام شد. وی نتانیاهو را مانعی برای پیروزی در این جنگ توصیف کرد.
 «گادی آیزنکوت» عضو کابینه جنگ اسرائیل ‌ هم از این کابینه استعفا کرد. وی در بیانیه‌ای گفت: ورود ما به کابینه به دستاوردهای زیادی کمک کرد اما اخیرا شاهد بوده‌ایم که تصمیمات اتخاذ شده لزوما با انگیزه اصلاح اسرائیل نبوده است. آیزنکوت طی کنفرانسی مطبوعاتی با بیان اینکه تصمیم خروج از کابینه پیچیده و دردناک است، گفت: نتانیاهو مانع از تحقق پیروزی واقعی می‌شود.
 «حیلی تروپیر» از حزب اردوگاه حکومتی پس از استعفای بنی گانتز رئیس این حزب و گادی آیزنکوت عضو دیگر آن از کابینه جنگ استعفا کرد.
 «آوی روزنفلد» فرمانده لشکر غزه در ارتش رژیم صهیونیستی نیز در پیامی به روسای شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه تاکید کرد که در ماموریتش برای دفاع از شهرک‌های مجاور غزه شکست خورده و به خاطر همین از سمت خود استعفا می‌کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید