• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 13 خرداد 1403
کد مطلب : 226640
+
-

گاس فرینگ به دنیای مارول آمد

چهره روز
گاس فرینگ به دنیای مارول آمد

جیانکارلو اسپوزیتو آنقدر اسم خاصی هست که وقتی یک‌بار به گوش‌تان خورد، برود جایی در گوشه ذهن‌تان لانه کند و اگر هم فراموشش کنید، به محض اینکه آن را از زبان کسی بشنوید یا جایی بخوانید، با اطمینان بگویید این اسم قبلا به گوشم خورده. شاید همین حالا که دارید این سطرها را می‌خوانید چهره صاحب این نام در ذهن‌تان نقش ببندد و یاد خونسردی هولناک و هوشمندی مَکرناکش در نقش گاس فرینگ در سریال «بریکینگ بد» بیفتید؛ گنگستری که هوشمندی و اهل فکر بودنش با عینک گردش مؤکد می‌شد و از واکنش‌های خوددارانه و صورت بی‌احساسش که هیچ حس خاصی، جز ادب و احترام یک تاجر خوش‌نام، از آن برداشت نمی‌شد، خونسردی‌اش نمایان بود.
طرفداران دنیای مارول همیشه مشتاق‌اند بدانند چه بازیگران جدیدی به این دنیا اضافه خواهند شد یا از آن خواهند رفت. حالا هالیوود ریپورتر گزارش داده که جیانکارلو اسپوزیتو در فیلم جدید «کاپیتان آمریکا: دنیای قشنگ نو» نقش شخصیت منفی فیلم را برعهده خواهد داشت. فیلم سال آینده دنیای مارول در حال حاضر برای کمک به معرفی شخصیتی که اسپوزیتو بازی می‌کند، در حال فیلمبرداری مجدد است. به‌گفته منابع هالیوود ریپورتر هنوز معلوم نیست اسپوزیتو دقیقا چه نقشی خواهد داشت، اما ایفاگر نقشی منفی خواهد بود.
از زمان «بریکینگ بد» و «اسپین‌آف» آن، «بهتره به سال زنگ بزنی»، همیشه حرف‌هایی درباره حضور اسپوزیتو در فرنچایزهای مشهور وجود داشته. او که در سریال «مندلورین» دیزنی هم که نخستین سریال لایو اکشن در مجموعه «جنگ ستارگان» است و داستان آن پنج سال پس از وقایع «بازگشت جدای» آغاز می‌شود حضور داشته، با تعداد زیادی نقش منفی که در کارنامه‌اش دارد، همیشه این سؤال را برای تماشاگران ایجاد کرده که آیا بالاخره به دنیای مارول اضافه خواهد شد یا نه؟ بنا بر گزارش‌ها، حالا دیگر می‌توان به این سؤال پاسخی مثبت داد.
اسپوزیتو قبلا علاقه‌اش را به بازی در نقش پروفسور ایکزاویر در فرنچایز «مردان ایکس» اعلام کرده بود؛ اما این فرصت نصیبش نشد. او به طرفداران مارول اعلام کرده نقشی که بر عهده گرفته از چیزی که آنها فکر می‌کنند هم بهتر است. درضمن قرار شده برای شخصیتی که اسپوزیتو بازی می‌کند سریال تلویزیونی مستقلی هم ساخته شود.
حالا باید صبر کرد و دید بازیگر نقش به‌یادماندنی گاس فرینگ چه نقشی در دنیای مارول خواهد داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید