• یکشنبه 3 تیر 1403
  • الأحَد 16 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 23
یکشنبه 13 خرداد 1403
کد مطلب : 226602
+
-

نقل قول/ برخورد با اجراکنندگان نمای شیشه‌ای و کامپوزیت

مهدی بابایی، رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران: اگر نمای شیشه‌ای یا کامپوزیت برای ساختمان‌ها در سطح شهر تهران در حال اجرا باشد، تخلف محسوب می‌شود و باید از ادامه آن جلوگیری شود. اجرای نمای شیشه‌ای براساس مصوباتی که از گذشته وجود دارد ممنوع است.

آفت‌زدگی درختان پارک چیتگر به‌علت کمبود آب
رضا بیانی، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران: بارش‌های اخیر فرصتی دوباره برای احیای منابع طبیعی استان به‌خصوص پارک‌های جنگلی بود ، اما در پارک جنگلی چیتگر کمبود آب باعث آفت‌زدگی درختان شده که برای حل این مشکل آبرسانی به پارک و مبارزه با آفت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

کمک مالی شهرداری به طرح آبرسانی شرق پایتخت
هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهردار تهران: شهرداری تهران وارد فاز اجرای پروژه سد لار نمی‌شود. بازدید شهردار تهران از این سد حسب کمک شهرداری تهران به وزارت نیرو در مورد تأمین منابع مالی بود. قرار شد شهردار تهران رایزنی لازم را با دولت انجام دهد تا پروژه زودتر اجرایی شود.

لایحه نرخ سرویس مدارس روی میز شورای شهر
شادی مالکی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران: سازمان تاکسیرانی لایحه نرخ کرایه سرویس مدرسه را تنظیم و برای بررسی و تصویب به شورای شهر تهران ارسال کرده است. سعی کردیم قیمت‌ها را به‌گونه‌ای تعیین کنیم که هم خانواده‌ها راضی باشند و هم رانندگان.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید