• یکشنبه 10 تیر 1403
  • الأحَد 23 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 30
چهار شنبه 9 خرداد 1403
کد مطلب : 226284
+
-

ساعتی هوشمند برای مراقبت از کودکان

ساعتی هوشمند برای مراقبت از کودکان

هواوی محصول جدیدی به خط تولید ساعت‌های هوشمند مخصوص کودکان خود افزوده است. این شرکت چینی در نسخه جدید، ایمنی و ارتباطات را در اولویت قرار داده و ویژگی‌هایی مانند موقعیت‌یابی آفلاین، تماس‌های ویدئویی روان و باتری با دوام طولانی را اضافه کرده است. به‌گزارش گیزموچاینا، محصول جدید Children’s Watch 5Pro نام دارد. این ساعت هوشمند دارای یک ویژگی موقعیت یابی آفلاین است که به آن امکان می‌دهد حتی زمانی که دستگاه روشن است اما به‌دلیل هزینه‌های پرداخت نشده یا هنگام ورود به نقاط کور، از سرویس‌دهی تلفن همراه خارج است، به ارائه اطلاعات مکان ادامه دهد. این عملکرد از فناوری شبکه جست‌وجوی هواوی برای حفظ اتصال از طریق سایر دستگاه‌های هواوی در نزدیکی خود استفاده می‌کند و از این حیث ویژگی‌های ایمنی این ساعت را افزایش می‌دهد.
ساعت کودکان هواوی همچنین از یک سیستم موقعیت یابی هوش مصنوعی ۱۰برابری استفاده می‌کند که الگوریتم NLP هوآوی را با چندین منبع نقشه ترکیب می‌کند تا ردیابی دقیق مکان را ارائه دهد. این قابلیت به والدین اجازه می‌دهد مناطق ایمنی را تعیین کنند و حتی زمانی که فرزندشان به مدرسه می‌رسد یا از مدرسه خارج می‌شود به آنها اطلاع دهد.
برقراری ارتباط با تماس‌های ویدئویی روان بین ساعت و دستگاه‌های مختلف مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و صفحه نمایش‌های هوشمند نیز آسان شده است. بچه‌ها همچنین می‌توانند با خیال راحت دوستان خود را از طریق برنامه وی چت تعبیه شده در آن پیدا کنند و والدین برای اطمینان از ایمنی فرزندشان می‌توانند مدیریت تماس را کنترل کنند. این ساعت همچنین به یک باتری بزرگ ۸۰۰میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است که از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و تنها در ۲۰دقیقه به ۵۰درصد شارژ می‌رسد و دارای استاندارد ضدآب IPX8 است که در برابر حوادث معمولی مربوط به کودکان مقاوم است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید