• یکشنبه 27 خرداد 1403
  • الأحَد 9 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 16
پنج شنبه 3 خرداد 1403
کد مطلب : 225819
+
-

خبر کوتاه

اراده و تعهد رئیسی به توسعه گردشگری ایران
زوراب پلولیکاشویلی، دبیرکل سازمان گردشگری ملل متحد: از شنیدن خبر غم‌انگیز سقوط هلی‌کوپتر که باعث درگذشت جناب آقای ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه، جناب آقای حسین امیرعبداللهیان و سایر مسئولان شد عمیقا اندوهگین شدم. در سفر رسمی خود به تهران در فوریه گذشته برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، افتخار دیدار با رئیس‌جمهور رئیسی را داشتم. واقعا تحت‌تأثیر رهبری، اراده محکم و تعهد ایشان برای پیشرفت گردشگری در ایران قرار گرفتم. از طرف سازمان گردشگری ملل متحد، مراتب تسلیت و همدردی عمیق خود را به دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنم. به جامعه جهانی می‌پیوندیم تا حمایت کامل خود را از ایران در شرایطی که چنین لحظات سختی را سپری می‌کند ابراز کنیم.

تابلوی زیبای خدمت به خلق را به یادگار گذاشت
سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی تابلوی زیبایی از خدمت به خلق را برای همیشه تاریخ ایران به یادگار گذاشت. شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی خدمتگزار صادق ملت و همراهان عزیز او را تسلیت می‌گویم. انجام زیباتر از آغاز او موجب غبطه ماست.

حامی بزرگ میراث‌فرهنگی بود
علی دارابی، معاون میراث‌ فرهنگی: آیت‌الله رئیسی حامی میراث ‌فرهنگی بود. از بودجه و اعتبارات مورد نیاز تا دستور قاطع برای «توسعه موزه ملی ایران» موسوم به «میدان مشق» از موافقت با اینکه هر شهر یک موزه داشته باشد و این برنامه میراث را در نشست مدیران ارشد وزارت میراث در موزه ملی با حضور خودش تأیید کرد. قرار بود جلسه شورای‌عالی میراث‌فرهنگی به‌زودی با حضور آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری فقید برگزار شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید