• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 225652
+
-

با مردم

درخواست افزایش سرعت اینترنت
به‌رغم وعده مسئولان سرعت اینترنت کماکان کند و پایین است درحالی‌که از ابتدای سال‌جاری تعرفه‌های آن افزایش پیدا کرده است. این موضوع برای افرادی مانند من که به واسطه شغلشان باید به‌طور مرتب از اینترنت استفاده کنند واقعا کلافه‌کننده و آزار‌دهنده شده است. از مسئولان شرکت مخابرات درخواست داریم تا مطابق قولشان سرعت اینترنت را افزایش دهند.
فرشید از تهران

پریزهای برق فرودگاه ایرانشهر در ارتفاع دومتری
در فرودگاه ایرانشهر پریزهای برق و شارژ کنار صندلی‌های انتظار مسافران در ارتفاع حدود 2تا 3متری نصب شده‌اند. در برخی نقاط روی ارتفاع بیشتر از 3متر هم دیده می‌شوند. واقعا این پریزهای برق برای چه کسانی نصب شده‌اند؟ غیر از این است که مسافران در انتظار پرواز باید بتوانند از این پریزهای برق برای شارژ استفاده کنند؟
زهتاب، مسافر همیشگی ایرانشهر


پیامک
روستای گردشگری اشتران مشکل کم‌آبی دارد
چند سالی است که ساکنان روستای اشتران شهرستان تویسرکان در استان همدان با کمبود آب دست و پنجه نرم می‌کنند. برای حل مشکل تنها یک تانکر در وسط آبادی کار گذاشته شده و اهالی برای تهیه آب هر روز ناچارند به سراغ آن بروند درحالی‌که همیشه تعدادی سگ ولگرد در حال پرسه‌زدن در اطراف این تانکر هستند و چند باری هم خود من شاهد بودم که مشغول لیسیدن شیر آب تانکر هستند. جدا از اینکه تردد در این مسیر با وجود این حیوانات برای افراد خصوصا خانم‌ها و بچه‌ها مشکل و ترسناک است، این موضوع موجب انتقال بیماری هم می‌شود. از مسئولان درخواست داریم تا فکری اساسی برای رفع این مشکل کنند.
 زاهدی از روستای اشتران

به موتورسیکلت‌های فاقد پلاک، کارت سوخت تعلق نگیرد
در خبرها خواندم که چیزی حدود 50درصد از موتورسیکلت‌های در حال تردد در سطح شهر فاقد پلاک و بیمه‌نامه هستند.این موضوع تخطی از قانون است. از طرفی تعداد موتورسیکلت‌هایی که روزانه در سطح شهر تردد می‌کنند خصوصا در مناطق مرکزی و جنوبی شهر زیاد است و نداشتن پلاک و یا بیمه‌نامه موجب می‌شود که درصورت تصادف و یا ایجاد حادثه راکب موتور قابل شناسایی و تعقیب نباشد که خود این موضوع راه را برای بی‌قانونی و هرج و مرج باز می‌کند. ضروری است تا مسئولان از اعطای کارت سوخت به این قبیل موتورسیکلت‌ها خودداری کنند و برای صاحبانشان جریمه‌های قانونی درنظر بگیرند.
حسام‌الدین از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید