• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
کد مطلب : 223455
+
-

با مردم

همسان‌سازی‌ حقوق بازنشستگان به سرعت انجام شود
همسان‌سازی‌ حقوق ماهانه بازنشستگان تأمین اجتماعی به‌خصوص برای حداقل‌بگیران امری بسیار ضروری است که انجام آن موجب آرامش روانی این عزیزان و در نتیجه ثبات و امنیت جامعه و کشور خواهد شد. از مسئولان تقاضا داریم هر چه سریع‌تر نسبت به اجرای آن اهتمام داشته باشند.
محمود بلیغیان از اصفهان

نظافت خیابان حجت‌دوست نامنظم است
نظافت در خیابان حجت‌دوست واقع در منطقه 6شهرداری تهران در نزدیکی‌ خیابان‌های کارگر جنوبی در محدوده خیابان ولیعصر مدتی است بسیار نامنظم است و به‌نظر می‌رسد نظارت کافی بر آن صورت نمی‌گیرد. 2 هفته قبل مخزن زباله این خیابان واژگون و پیاده‌رو مسدود شده است. از آن زمان سطل به همان وضع مانده است. نه به جای خود بازگشته و نه از جمع‌آوری زباله و نظافت خیابان خبری است.
عباسی از تهران

نظارتی بر بهداشت آبگرم‌های سرعین صورت نمی‌گیرد
آبگرمی به ابعاد 15در 15چطور می‌تواند 500نفر را در خود جا دهد؟ یکی از معروف‌ترین آبگرم‌های شهر اردبیل درحالی‌که استخر بزرگی هم ندارد چندین برابر ظرفیتش پذیرش دارد و در یک شمارش چشمی تا 500نفر می‌پذیرد به‌گونه‌ای که افراد ایستاده در استخر حتی نمی‌توانند در جای خود تکان بخورند. آیا مسئولان از این وضعیت خبر دارند؟ تامین نظافت و سلامت مراجعه‌کنندگان به این استخرهای آبگرم برعهده کیست؟
مهدی‌خانی از رشت

شعب بیشتری در اهواز اسکناس‌های فرسوده را تعویض کنند
در اهواز تنها شعب مرکزی بانک ملی آن هم با تأخیر بسیار اسکناس‌های فرسوده را تعویض می‌کنند که با توجه به جمعیت این شهر و تعداد اسکناس‌های فرسوده کافی نیست. تقاضا می‌شود شعب بیشتری این کار را انجام دهند.
حیدری از اهواز

این خبر را به اشتراک بگذارید