• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 29 فروردین 1403
کد مطلب : 222614
+
-

نكته بازی

اوج‌گیری پس از اخراج مجیدی
روند خوب الاتحاد کلبا بعد از برکناری فرهاد مجیدی ادامه دارد و در همین راستا، این تیم در هفته نوزدهم لیگ امارات موفق به کسب یک پیروزی دور از انتظار برابر تیم بالانشین الوحده شد. زردپوشان که در این مسابقه هم مهدی قائدی را در اختیار داشتند، با یک گل یاران احمد نوراللهی را شکست دادند تا جمع امتیازات‌شان را به عدد‌20 برسانند و دیگر به‌طور کامل از منطقه سقوط فاصله بگیرند. الاتحاد کلبا با فرهاد مجیدی طی 16‌بازی لیگی تنها صاحب 3‌پیروزی شده بود و حالا بدون این مربی در 3‌مسابقه به 2‌برد دست یافته که رشد چشمگیری را نشان می‌دهد. از سوی دیگر آنها به فینال جام رئیس هم رسیده‎‌اند که مجموعه این اتفاقات به نوعی حال خوب الاتحاد کلبا را نشان می‌دهد.

فعلا همین‌جا خوب باش!
گئورگی گولسیانی در کل بازیکن خوبی است که این اواخر همراه با تیم ملی گرجستان موفق شد برای اولین‌بار راهی مرحله نهایی جام‌ملت‌های اروپا شود. حالا گولسیانی که از این بابت حسابی خوشحال است، گفته: «می‌خواهم در اروپا نماینده خوبی برای پرسپولیس باشم.» خب این خیلی خوب است، اما بهتر می‌شود اگر گولسیانی همان اندازه هم سعی کند در پرسپولیس نماینده خوبی برای گرجستان باشد! حقیقت آن است که گولسیانی این اواخر فروغ گذشته را نداشته. شاید آمار خط دفاع پرسپولیس خیلی این مسئله را تأیید نکند، اما دقت در نمایش‌‎های گئورگی نشان می‌دهد او کمی افت کرده. در همین بازی با ملوان پاس به عقب ناشیانه گولسیانی کم مانده بود کار دست پرسپولیس و امیررضا رفیعی جوان بدهد و این البته غیر از گل خالی عجیبی بود که مدافع گرجی خراب کرد.

به یاد ویسی
پرسپولیس فردا در حالی به مصاف نفت‌آبادان می‌رود که یکی از ضعیف‌‎ترین مسابقات این فصلش را در دور رفت برابر همین تیم انجام داد. سرخ‌ها نیم‌فصل اول در حالی در خانه برابر نفت آبادان 2-2 مساوی کردند که تیم حریف یک نیمه تمام با یک بازیکن کمتر بازی کرد. پرسپولیس که گمان می‌کرد برتری با یک گل کافی است، در دقایق پایانی به‌دنبال حفظ نتیجه 2بر یک بود، اما در آخرین لحظه دانیال اسماعیلی‌فر به اشتباه دروازه تیم خودی را گشود؛ هرچند به‌نظر می‌رسید همه توپ از همه خط رد نشده. به هر حال اما پرسپولیس متوقف شد و رقص عبدالله ویسی پس از آن گل شبکه‌های اجتماعی را تسخیر کرد. حالا یحیی گل‌محمدی نیست، ویسی سرمربی فولاد شده و فراز کمالوند هدایت نفت آبادان را بر عهده دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید