• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 14 فروردین 1403
کد مطلب : 221341
+
-

نكته بازی

الان داری به استقلال حال می‌دهی؟
علی فتح‌الله‌زاده از آن دست چهره‌هایی است که خبرنگاران خیلی از روزنامه‌ها و سایت‌ها وقتی یک مدت سوژه خاصی ندارند و دنبال تیتر درشت می‌گردند، شماره تلفن او را می‌گیرند. حاجی هم در 90درصد مواقع آنها را ناامید نمی‌کند. بالاخره کسی که در دوران اوج لیونل مسی می‌گفت ستاره آرژانتینی را به استقلال می‌آورد، در هر شرایطی می‌تواند تیتر جذاب به رسانه‌ها بدهد! در همین راستا خبرنگاران در طول تعطیلات نوروزی هم شماره حاجی را گرفتند و مدیرعامل پیشین استقلال به آنها گفت بابت صدرنشینی تیم، باید مجسمه جواد نکونام را بسازند. احتمالا جناب شوالیه با این ترفند مثل همیشه قصد داشته دل هواداران را به‌دست بیاورد، اما واقعا این حال دادن به استقلال نیست. برای تیمی که سابقه قهرمانی در آسیا را دارد، صدرنشینی در میانه فصل اینقدرها ذوق ندارد.

واقعا هیچ‌کس تعریف نکرد؟
شجاع خلیل‌زاده در تازه‌ترین مصاحبه حمایتی‌اش از امیر قلعه‌نویی برای سرمربی تیم ملی سنگ‌تمام گذاشته و احتمالا دوران حضورش در این تیم را تا مدت قابل‌توجهی تمدید کرده است؛ نوش جانش! مدافع تراکتور در بخشی از همین مصاحبه اما به نکته عجیبی اشاره کرده: «من یک‌بار ندیدم در این مدت از تیم ملی تمجید شود. ما ژاپن و همه تیم‌ها را بردیم، هیچ حرفی نبود. حتی یک عده گفتند ژاپن ضعیف شده است!» خداوکیلی یعنی بعد از بازی با ژاپن هیچ‌کس از تیم ملی تعریف نکرد؟ یعنی شما در رسانه‌ها ستایش و تمجید ندیدید؟ فقط یک کامنت نشان بدهید که از بین میلیون‌ها ایرانی کسی گفته باشد ژاپن ضعیف شده. وقتی خوب باشید از شما تعریف می‌کنند و وقتی مثل بازی با قطر فاجعه باشید، مورد انتقاد قرار می‌گیرید. به همین سادگی.

قابل ترحم‌ترین هواداران سرخابی
در مورد بدفرهنگی برخی از هواداران فوتبال در ایران زیاد صحبت می‌شود و این داستان مصادیق زیادی دارد، اما اگر از ما بپرسید، باید بگوییم گونه‌ای از قابل ترحم‌ترین هواداران دو تیم آنهایی هستند که بعد از به هم خوردن واگذاری پرسپولیس یا استقلال، برای تیم مقابل کری می‌خوانند و می‌گویند: «دیدید شما خریدار ندارید؟ کی شما را گردن می‌گیرد؟» 3 روز بعد هم همین خبر در مورد آن یکی تیم به انتشار می‌رسد و این بار هواداران مقابل همین فاز را برمی‌دارند. آیا اینها واقعا متوجه نیستند که وضعیت ساختاری هر دو باشگاه یکسان است و هر دو زیان‌ده و مفلوک به شمار می‌آیند؟ چرا به جای اینکه بپرسید چطور سرمایه‌های بالقوه و ارزشمندی مثل پرسپولیس و استقلال به این روز افتاده‌اند، کری‌های سخیفی می‌خوانید که عمرش فقط 3 روز است؟

 

این خبر را به اشتراک بگذارید