• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
شنبه 26 اسفند 1402
کد مطلب : 221115
+
-

جهان نما/لذت کودک گرسنه و معلول فلسطینی از رسیدن غذا


یک امداد رسان به یک کودک گرسنه و معلول فلسطینی که گریان و احتمالا بی‌سرپرست و یتیم است، با دستان خود غذا می‌دهد. رسانه‌های فلسطینی جمعه گزارش دادند که درپی حملات بالگردهای ارتش اسرائیل به‌سوی گروهی از شهروندانی که در نزدیکی میدان الکویت در جنوب غزه منتظر رسیدن کمک‌های بشردوستانه بودند، ۱۰۰فلسطینی به شهادت رسیده و 200نفر مجروح شدند.

انتقاد سناتور آمریکایی از فریبکاری دولت بایدن

یک سناتور آمریکایی با انتقاد از ادامه حمایت آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه می‌گوید: «ما برای مردم غزه، از آسمان کمک‌های غذایی پایین می‌اندازیم و فردای همان روز برای اسرائیل بمب تهیه می‌کنیم تا غزه را بمباران و نابود کند!» پیتر ولچ می‌گوید: «ما خواستار کمک‌های بشردوستانه در غزه می‎شویم اما این درخواست چه معنایی دارد وقتی مددکاران و امدادگران در حملات اسرائیل به غزه کشته می‌شوند.»

مقایسه فانوس رمضان در فلسطین با سفره هفت سین نوروز ایرانی

ماه رمضان در فلسطین به نوعی شبیه نوروز برای ایرانیان است. این ویدئو روایتی است از دلایل این شباهت و حال و هوای فلسطینیان در‌ماه مبارک رمضان. مردم نوار غزه با وجود گذشت بیش از 160روز از جنگ علیه این باریکه و شرایط بسیار بغرنج غذایی، ‌ماه مبارک رمضان رابا امید و آرزوهای فراوان آغاز کرده‌اند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید