• یکشنبه 9 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 19 شوال 1445
  • 2024 Apr 28
یکشنبه 13 اسفند 1402
کد مطلب : 219873
+
-

ستاره هفته؛ یک استقلالی

علی قربانی با وجود اینکه در تیم پیکان بازی می‌کند و تیمش نتایج خوبی در لیگ نمی‌گیرد، اما به لحاظ فردی آمار خوبی به‌جا گذاشته است. او این هفته در مصاف با نفت آبادان با یک گل و یک پاس‌گل و کسب نمره 8.28 از سایت متریکا بهترین بازیکن هفته هجدهم شد؛ عنوانی که پیش از او هیچ بازیکنی از پیکان موفق به کسب آن نشده بود. تساوی 2- 2 پیکان با نفت آبادان علاوه بر قربانی، یک ستاره دیگر هم داشت. حسین شنانی، زننده نخستین گل نفت آبادان در این مسابقه پاس‌گل دوم تیمش را هم داد تا از این لحاظ با علی قربانی برابر باشد. امتیاز او در سایت متریکا فقط 3‌دهم کمتر از قربانی بود و به این ترتیب شنانی هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت. زوج قربانی در خط حمله تیم منتخب، رحمان جعفری بود که یک گل برای تراکتور زد و به نمره 7.73 رسید. از تیم تراکتور علاوه بر این مهاجم، ریکاردو آلوز هم به تیم منتخب رسید. بهترین پاسور لیگ این هفته یک پاس‌گل دیگر داد و تعداد پاس‌های منجر به گلش را به 6 رساند.
این هفته پرسپولیس بیشترین بازیکن را در تیم منتخب هفته داشت. برتری سرخپوشان در فولادشهر 3بازیکن این تیم را به جمع منتخبان رساند و جالب اینکه هر 3نفر آنها در خط دفاع بازی می‌کنند. علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر و گئورگی گولسیانی 75درصد از خط دفاع 4نفره تیم منتخب هفته را به‌خودشان اختصاص داده‌اند و بالاترین نمره را بین آنها گولسیانی با نمره 7.84 گرفته است. چهارمین عضو خط دفاعی از تیم استقلال می‌آید. رافائل سیلوا که یک روز به‌یادماندنی را مقابل سپاهان سپری کرد با نمره 7.68 در قلب خط دفاعی تیم منتخب هفته قرار گرفته است. استقلال علاوه بر این مدافع برزیلی روزبه چشمی را هم در تیم منتخب دارد. چشمی در جنگ بزرگان لیگ، زیباترین گل هفته را زد و به نمره عالی 8.08 رسید تا یکی از برترین‌های هفته لقب بگیرد.
فرناندو تورس، بهترین بازیکن این فصل از نگاه متریکا این هفته هم در تیم منتخب هفته قرار گرفت. تورس این هفته پنجمین گل فصلش را زد و یک پاس‌گل هم داد تا با نمره 8.07 یکی دیگر از بهترین نمایش‌هایش را به یادگار بگذارد. او حالا با 5گل، 5 پاس‌گل و میانگین امتیاز 7.59 برترین بازیکن لیگ تا این مقطع است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید